vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2013. január 13., vasárnap

...újévi fogadalmakról kellene...fogok is majd (fejben már összeállt), igaz nem fogadkozom, inkább tervezek,  vagy célokat tűzök ki...
most másról...épp vasalok...Sára nem oly rég megvetetett velem 2 csíkos felsőt, már akkor mondtam Neki,  hogy kicsi lesz...dehát...és persze kinőtte...mondtam Neki, hogy már ne hordja, hogy elajándékozzuk  szegényebb (merthogy vannak) gyerekeknek...
azt mondta:
-hogy a kéket, ne...!!
de hát ugyan akkora mint a másik-mondtam
nem értettem, hogy miért ragaszkodik egy teljesen átlagos pólóhoz...mígnem hosszas beszélgetés után kiderült, hogy azért, mert ebben a felsőben volt, amikor Zsömi (pont egy éve fogadtuk örökbe karácsonyi  ajándékként Sárának...a legjobbkor) elöször kezdte el követni, vagyis hozzá kapcsolódott és nem hozzám...vagyis innentől tekintette Sárát gazdájának...
Szerintemezcsodálatos...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése