vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2013. május 1., szerda

néhány hete még árvíz és tél...most meg esti ruhabeszedésnél májusi cserebogarakkal találkozom...
máregyidejenemírokide...máshova írok...
az  elmúlt néhány hét viharosan telt...
...Liget most kezd elnyelni...egyre több estémet munkával  töltöm..és egyre többször ébredek fel éjjel, mert valami  gombóc van  a gyomromban a másnappal  kapcsolatban..vannak  programok amik annyira sablonosak...ezeket részben unom, részben próbálok mindig valami újat...kísérletezem...és vannak klasszak...jó kihívás...talán ezért még...egyre magányosabb harcos vagyok...nem szeretem...
ma hazafelé ismét" Benkeházának" jöttem...párás levegő, a hegy alig látszik...repceillat a levegőben...én kilégzek...merthogy nekem is kell...hogy mire hazaérek le tudjam tenni...
...sokat tanulok ismét életről...magamról...kapcsolódásról...van hogy tudok a mostban élni...ekkormindejó...
eztkellenefejbentartanom...

Néhánymunkafotó...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése