vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2017. március 1., szerda

a megalkuvás nem működik...


felébredtem a téli álomból, még hullámzó vagyok, de már egyre több energiám van, és most ez jó érzés.

...régebben azt gondoltam, hogy ha a ló nincs szamár is jó elvet lehet követni, szóval, ha valami elég jó...az már jó...hát nem...
főleg, ha pontos képed van arról, miben vagyboldog, mit szeretnél, mi  jó Neked.

Köszönöm, hogy a hétvégén megérthettem ezt, egy VÉLETLEN (ez csak azt jelenti, hogy mi nem véltük) folytán egy csodás zenész ember megosztotta velem a mindennapjait.
 Olyan volt, mint amikor álmodsz valamit, és az álmod megelevenedik (látod tökéletesen, minden apró részletét, nézed mint egy filmet), ahogyan él, még a tárgyai is, vagy a növényei, amiket fontosnak tart, ahogyan érez, ahogyan viszonyul a világhoz - már sokszor láttam az elképzelt életemhez hasonlót (vonzódás), de ami ennyire stimmelt volna, olyat nem... már csak a ló hiányzik onnan, de az is tervben van...

A hely eleve varázslatos, Káli - medence, van egy megfoghatatlan atmoszférája. Számomra eleve fontos a természet érintetlensége, és a megfelelő távolság a nyüzsgéstől, de még az épp elérhető távolság. A szükséges elégséges létezés, mind tárgyakban, mint a világhoz való hozzáállásban, amit talán  az egyszerűséggel és a mértékletességgel lehet jellemezni. Csak  annyit veszel el, ami  feltétlenül fontosszükséges.

Csodás látni, hogy valaki  elérte azt az állapotot, hogy őszintén tisztán tud örülni a természet szépségének (növénynek, állatnak) mint egy gyermek, hogy önzetlen...érted és másokért él, ad és ad, és ad... figyelmet, szeretetet, érintést, mintát, zenét, örömet, közös létezést, osztozni az életben az apró boldogságokban. Nincsenek negatív lehúzó gondolatai, szeretettel létezik, emel.

köszönöm


...tökéletes az időzítés, a mindenható megmutatta, hogy van olyan,amire vágyom, és nem kell beérnem kevesebbel, és ez már ajándék. Megerősítés, hogy lehet úgy élni, ahogyan gondolom, és hogy tényleg van feltétel nélküli szeretet, van emberférfi, aki  tud inspirálni...
...és jó..nagyon jó látni egy boldog embert, mert nem olyan nehéz, és csak nagyon apró dolgok kellenek hozzá...







1 megjegyzés: