vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2013. május 8., szerda

"tavasz...fény...s máshasomlóugyekszíventalálhaablakotnyitok..."

...talán egy év is eltelt, hogy Ruli velünk él...otthonoson mozog bízik...deló...szabad...a napokban sokat hagytam Őket a kertben legelni...megszokták...éjjelt azt gondoltam,hogy a karámban tölti...hát nem...kell nekik aszabadélet...reggel  kinttaláltam...mindent széttörtek mit lehet...szabadságkell...


...lovak úgy mozognak a kertben mint máshol a kutyák, teraszon benéznek, szépen jönnek  mennek,  felnéznek ha mozgás van...
..áttörés...csajok is természetesen ebben...jönnek mennek... talán  csak Eszter nem...együtt...Franci kivitte a szárat és elkezdte vezetgetni  Rulit...ennyi...eljön mindennek  az ideje...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése