vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2013. április 7., vasárnap

..nehezen jön a tavasz..én már többször azt hittem, hogy itt a megújulás...ültettem virágot...tettem ki kerti  széket...de nem ettől lesz...egyre nehezebb a farmélet...az aranyáron vett széna 15 cm vízben áll..én a hátamon viszem be...remélem senki  nem lát ilyenkor...

...tegnap rég nem látott barátomvoltkollégám jött el...elhozta, és bemutatta a barátját...szép este volt...mindig megélem, hogy jó emberekkel való beszélgetés mennyit jelent...mennyi tudok adni és mennyit ad nekem...
felismerés...bátornak kell lenni...mert akkor jönnek  nagy csodák az életünkbe-nem én mondtam...
...meséltem a terveimről...nem röhögtek ki...

mindenem megvan...
van...hogy évekig tervezget az ember lánya szép képeket álmodik meg, amiben benne van minden vágya...és csak vár rá...és jön egy pillanat, egy ember, aki/ amikor minden eddig megálmodott vágyad megvalósul...sosem meséltél róla senkinek...és valaki  mégis megadja neked...

...most új vágyakálmok kellenek?

                                                             szűkszavúvarázsige

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése