vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2013. január 18., péntek

nomosthogy 01.18. újévifogadalomhelyettcélok...

nem fogadkozom...
behavazódtunkidillitthon...vanidőmköntösben...köszönet érte a természetnek...még Bodza is bent, meg sem  mozdul...lovak 3 napja az állásból ki sem jöttek...lehet, hogy meg kellene járatnom Rulit, ha már nem fúj)

Szóval...:

Kapcsolatok...
...fontos nekem...csajok, barátok, férfiak...állataim...a sorrend olykor felcserélődik...a kapcsolat minősége...odafigyelés...és a másikból kiindulás...  ...terelészabadonengesdéstartásésszabadnakhagyvalennimégiskapcsolatban...együttlenni..együttLÉT...fontos...szószerint
(elegemvanachatekből...jelentősen csökkenteni szeretném, csak telefon helyett fogom használni, és nem  beszélgetésektalálkozások helyett...vagyis igyekezni fogok ezt betartani...na jó nyár az más)

Egyszerűség...
Egyszerűnek lenni azt jelenti, hogy átváltasz fejről a szívre...az  elménk nagyon számító...sosem egyszerű, a szív sosem számító...mindig egyszerű...
...és nem csak fontos dolgokban...kis dolgokban is szeretnék egyszerűbb lenni...egyszerűbben lennitenniéreznilétezni...szívből szeretnék élni...többet érezni...kevesebbet gondolkodni...(az  SOS táborban végleg megfogalmaztam, hogy érzelmek nélkül nem érdemes...még a munkádat sem csinálni)
egyszerűség nem egyenlő szerénység, vagy visszafogottság, vagy csendesség...de ez  is cél...valahogy ide rímelt így leírom...

Nemtérekki...
...nem térek ki a nehézségek elől...belemegyek..nem  szembe vele...amit csinálok teljesen teszem szívvellélekkel ...(szépezaszó)

Harmónia...
teremtenimegélni...tanítani...
lelkemben...otthonomban...környezetemben...együttlétekben...
...figyelni arra, hogy ha valami harmónikus, akkor abba nem belenyúlni...engedni...terelni...csak jelenléttel hatni...beleengedni magam életbeszerelembeakárelmúlásba...

Nőnek lenni...
..bár szerintem nincs baj ezzel...rég éreztem ennyire nőnek magam...de azért leírom...merthogy 3 lányomnak  kellő minta kell..legalább ebből a szerepből...(Eszter egyik reggel rám nézett mikor kérdőn néztem rá, hogy mikor hagyja abba a sminkelést..és azt mondta...hogy ahelyett...hogy sürgetsz..Te is sminkeld ki magad... :) )

Önkéntsegít...
...nincs mit erről mondani...minden ellenszolgáltatás nélkül...


Talán ezek a legfontosabb dolgok...van  persze néhány bagatel ámde...

..minthogy zéró azaz zéróra redukálódott a könyvtáram bizonyos helyzet miatt...el kell kezdenem egy újat építeni...könyveket fogok venni...ami csak az enyém...(szóvalnyuszijézuskaésmás...)
...ha lassan is de kifestem a házat..parányi lépést már tettem ebben az ügyben...folytatom...(sok tervem van  rengeteg ötlet...terasz...garázsból műhelyapartman...bútorok...stb...de csak lassan...egyenlőre a bentre koncentrálok)
...ha már legelőt nem tudok venni...de még bérelni sem (köcsög parasztok) akkor csinálnom kell...ősszel vetettem ...remélem gazdag lesz... és villanypásztort kell bővítenem...
..több tevékenyközöslétet szeretnék a csajokkal..annyi mindenre meg kell "tanítanom "még őket ...és lassan  már...

..most ennyi  jut eszembe...biztos van  amit kihagytam...ezt elsősorban magamnak írtam, hogyha eltévednék...legyen mit visszaolvasni...








 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése