vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2013. január 24., csütörtök

...nemszeretemaközlekedésttélen...

..reggelente van némi görcs a gyomromba...amikor kinézek és azt látom, hogy térdig ér a hó..és még fújja is...vagy mindenmint a jégpálya...főleg, hogy a kocsim...hát finoman szólva sem a legbiztonságosabb cucc...most, hogy még a fék sem jó meg... reggel felpakoltam a csajokat és elindultunkcsúszkáltunk..a gyerekeim apjával kellett volna a suli előtt logisztikaicélzattal találkozni...
...útközben hív...hogy ő nem jön oda, mert nem tudja levakarni a jeget a kocsijáról...hm...vazzeeeee...
..még jó, hogy nem én röhögtem ki ezt a dolgot először...csajok kicsit kifricskázták az apukájukat..majd a végén Eszter már sajnálni kezdte, hogy olyan kis...
...hát ez az...majdnem 20 éven át csináltam helyette mindent(miférfias)...már kezdtem elfelejteni...

...megdöbbentő, hogy a csajok milyen tisztán látnak...

 
csodaszépbevezetőinstrumentálisrésszel
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése