vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2013. január 2., szerda

2013...
a 13 szerencsés szám...évekig 13-as mezben játszottam...persze nem ezért...

új év, új kezdet...és tényleg az... elmúlt 4 hónap az átállásé volt...begubózásról feldolgozásról szólt...
...végre van kedvem....van kedvem az emberekhez... ismét van kedvem meghívni a barátaimat...kezdenek jönni az ötleteim...van egy két új...majd mondom...
és azt hiszem megvan az egyensúly a csajokkal...mozgalmas kissé  fárasztó volt az ünnep, így a kicsik az  első, holnapi tanítási napot még ellógják (közös megegyezéssel)...pihenünk...élvezzük az itthonlétet...egész  nap pizsamában...reggelire gofrit sütünk...ami eltart délig...film, olvasás..tervek...közös álmodozás...



és hát fogadalmak (nem szeretnék fogadkozni..inkább csak álmodomtervezek)... összegzés...
...az elmúlt évben nagy dolgok történtek...bele mertem engedni magam egy szerelembe...ami  bár tiszavirág életű volt...de a tény, hogy képes vagyok rá (még)...hm...megnyugtató...
és hát a tavasz kapcsolata nem csak szerelmet, hanem nagy tanulást is hozott...megértettem általa...hogy... hogy ne magamból induljak ki, hanem a másikból...és hát valahogyan vonzódom a nagy szabadságot igénylő férfiakhoz...és talán életembe elösször el tudtam engedni...hagytam szabadon élniléteznilélegezni...csodállatosemberférfitisztelemszeretem...
a nyár sok munka...szépsikerek...a tanulás, hogy hogyan osszam be az erőmérzelmem...és hogy minél több teret tudjak adni a kollégáimnak...perszeezbizalmikérdés...de a sors fintora, hogy minden évben előröl kell  kezdeni...persze ez a szépsége is ...toborzás...betanítás...legyél  hatással...fogd a kezét...majd engedd el...és hát vagy itt marad vagy...
ősz...elmúlás...19 év...amiből az utóbbi 9 nem kellett volna...sajnos emiatt az első 10-re nem is emlékezem... tanulás: időben kell kiszállni, (ha lehet)...sajnos ebből nem lehetett...de ez...
..és hát magaduraméletkezdetitotyorgásbegubózásnembeszélés...egy élvezet maradt: a színház..és csak néhány barátot engedtem közel, akik maguktól jöttek...bocsánat  a többiektől...nem szóltam...és hát nem lehetett érteni engem...sajnálom...demostkezdvisszatérnibelémazélet...csajokkal beállt valami harmónia...jó itthon...végre  8 év után van otthonom..és élvezem...Eszter azt mondta karácsonykor...hogy olyan jó ez a karácsony...nyugalom van...és igen...
...nyugalom...

a tervekről legközelebb...

Az új esztendő legyen Nektek is álommegvalósító, boldogságosútkeresőcélttaláló, merészlázadó, melegölelőtárssalbarátokkaltöltött és sok inspirációvalteliötletgazdagmegvalósító, tisztaérzelmekkelteli!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése