vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2012. december 11., kedd

odakinn szikrázik a hó a kertemben..idebenn nagy dolgok készülőben...
...vettem egy nagy levegőt, és bemerészkedtem a tisztaszobába (háromosztatú  parasztház, mint amilyen az  enyém is, utcafronti szobája, volt Murai lak így tabu)...és az éjjel kifestettem fehérre, ma pedig levettem a függönyöket, egész Tömördigellátni, na jó nem ... de kitárult a világ, kinyitottam a zsalugátereket, és az  ablakokat, és áramlik be a friss levegő... és ismét a szemem előtt az, amibe anno beleszerettem...szinte olyan  távol el lehet látni, mint az Alföldön..,otthon vagyok...
...az a nagy álmom, hogy a patak két oldalán lévő legelőket megveszem  a "ménesemnek" ...most  csak nézem..aziscsodajó.
.még nem tudom milyen  függöny lesz, bár az ágyam épp az  ablakban brr...de ki akarok  látni  a végtelenbe...
...éspersszenemmondtam..de épp pihenőt tartok  A FESTÉSBEN...MA SZÍNT VISZEK  AZ  ÉLETEMBE...(véletlen a nagybetű, de mostmárhagyom)
vörösre festem az egyik falat...ugye tudjátok ez mit jelent?...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése