vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2013. június 1., szombat

...a ló az egy egyszerűen kezelhető állat...bezzeg a nyulak ......most nem tudom, hogy éheztetjük-e őket (ez szerintem kizárt), vagy ezek valami cirkuszi, kalapból szabaduló fajták...de rendre megszöknek a ketrecükből-mármint Franci 2 mittoménmilyen hibrid nyuszija...felettébb bosszantó, amikor az  egész szoba csupa bogyó....amitől rendre eldugul a porszívónk....bbbbrrrrr...

elmaradtak a kis bejegyzéseim...mással voltam elfoglalva, no meg munka is akad...van  amit élvezek...tanulnom kellene....talán télen..

...ismét, mint mindig a szabadság kérdése van előtérben....mármint szabadságot adni...

..olyan kevés őszinte visszajelzést kapunk az  életünk során...valahogy én kiprovokálom...előző... téli...még mindig a fejemben, amit Nóri tett elém..."hogy mit mondok okosságokat másoknak, előbb az én kis életemet rendezzem..."
...és...hát..nem oly régen...számomra fontos ember mondta, hogy önző vagyok, magamból indulok ki, mindent uralni akarok, meghatározom mások életét, és nem tudok szabadságot adni...nem becsülöm ami van, elégedetlen és türelmetlen vagyok, nem tudok annak örülni ami van, pedig az ajándék....no és hárítok..
...most kell egy kicsi idő..ezen elgondolkodom...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése