vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2012. november 3., szombat

..ősz van..melankólia...elmúlás...
..próbálok befelé élni..látszólag sokmindent teszek...de igazán az elmúlt 6 hétben nem tettem semmit...próbáltam az "arcomat kisimítani"...nagytakarítanitestembenlelkembenotthonomban...újra nő lenni....

"Varázslatos dolog nőnek lenni. Olyan kaland, amihez bátorság szükséges, olyan viadal, amit soha nem lehet megunni. Ha nőnek születsz, sok nagy feladat vár rád. Először is harcolnod kell azért, hogy megtudják: ha Isten létezne, ősz öregasszony vagy szépleány is lehetne. Az után harcolnod kell, hogy megértesd az emberekkel: a bűn nem azon a napon született, amikor Éva leszakította azt az almát. Azon a napon egy csodálatos erény született, amit úgy neveznek: engedetlenség. Végül azért kell harcolnod, hogy bebizonyítsd: formás, kerek testedben értelem lakozik, és meghallgatásért kiált." (Oriana Fallaci)
  
és nem csak a fenti értelemben...

utóbbi idők néhány meghatározó élménye: színház (ahol néhány pillanatra elfelejtettem lennigondolkodni)...férfi aki inspirál..apró pillanatok...
...ilyen apró pillanatot éltem meg tegnap este, amikor barátaim kedvenc helyén a "Szimfiben" beszélgettünk Jácint leendő kiállításáról...már este volt...őszi  fények kint..én olykor kifelé tekintgettem, mintha várnék  valakit, vagy valamit...két fullszuper rokkantkocsi futott be, majd el is tűnt..hosszú percekig nem jött be senki, nem tudtam, hogy ők is ide tartanak...mígnem két ifjú mankókkal benyitott, egy esti csevejre a kávézóba, nehezen ámde határozottan botorkáltak le a lépcsőn, nem fogadták el a harsány segítségnyújtást...ültek velem szemben..közel egymáshoz...sok sok apró érintés-nagyon nagyon gondoskodóak...szép pillantások...olykor ottfelejtődött a figyelmem...de Ők ezt sem vették észre..magukkal..egymással voltak elfoglalva...annyira tökéletes volt és szép...ragyogás és szárnyalás...







..embernek (akivel szívesen megosztanám magam) mondanám...két fontos dolog van: a ragyogás és a szárnyalás...ezek nélkül  nem érdemes élni...
..és van az engedetlenség..ami oly sok ember számára érthetetlen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése