vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2013. június 27., csütörtök

...már egy jóideje magammal vagyok elfoglalva...elveszítettem a saját fonalam...
...kedves Barátaim elnézést érte...kevés a jelenlétem, figyelmem Rátok...mert most magamra kell...

..no és persze ezzel a héttel elkezdődtek a táborok...a kezdeti feszültségek épp hanyatlanak (bárezéppháromemberesfeladatszakaszéletemben) bennem munka miatt...azt gondolom elég lazán tudom tartani a gyeplőt... (van bizalmam)
...apropó...kispónikkal, akik most a ligetben élnek...fogatoztunk a múlt héten...a varázsszó ott is a dőlj hátra (vagyis lazán legyéltartsd a gyeplőt...nem kell mindent uralni)



...még nem volt ilyen év, hogy ennyire összemosódnának a munkáim, régebben tréningek lecsengtek, mire táborok elkezdődtek...most nem...így meg kell osztani a figyelmemet...nehéz...no és eleve nem a munka van fókuszban...
...hanem én...
...rég fejlődtem ennyit...látszólag teljesen bezártam...nem engedek senkit sem közel, csak a kedvesemet engedném...
..most azt érzem tudok gazdálkodni a mindenemmel..igyekszem eleget aludni...és az agyam eleve magamon pörög...több okból...
miután néhány hete csak a kapcsolat...mint létforma tart gondolkodásban...elfogadás, másikból kiindulás...meglepődve tapasztaltam tegnap, hogy munkában mennyire megy ez nekem...és éles volt a felismerés, hogy magánéletben miért vagyok ennyire uralkodó...önző...hősamazon...és hogy miért nem váltok az odaadóoadafigyelő nőre...

véletlen...kb. fél éve egy barátnőm mesélte, hogy tesója asztrológiával foglalkozik...megadtam akkor az adataimat, de minthogy régesrég elfeledtem...nem volt e téma felszínen, és nem is nagyon van  fókuszban nálam...lényeg...tegnap  felhívott...hosszan beszéltünk...hogy figyeljek  magamra, mert nagy változásokon megyek keresztül...igen, mondtam neki, hogy megélem...már egy ideje csak ezzel  tudok foglalkozni...

negyven..
...holnapután...nemfontos...és mégis...változom, de nem ettől...kerek...szám...kereket szeretnék...családot...körharmónia...de nem bezárva...tiszta forma..harmónia...magammalvilággalszerelmemmelélettel...

sokat gondolkodtam, hogy majd számvetek...ez még hátravan...kell dolgoznom magammal...most úgy érzem úgy mint tréner...akkor könnyebb lesz és gyorsabb...merthogy még mindig türelmetlen...

mindenesetre a célt fentebb megfogalmaztam...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése