vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2014. december 25., csütörtök

...karácsony van...

de talán egy kicsit előbb kezdeném időben, és kapcsolódnék az előző bejegyzésemhez...

...az üstökös óta mintha felgyorsult spirálban léteznék és élnék meg... rá kellett jönnöm, hogy igen is megélek, sőtmitöbbszélsőségesnagyamplítúdóval...

az elmúlt hetekben a körülöttem lévő rend volt fókuszban...érdekes, hogy nekem még mindig előbbkintaztánbent van ...


a tisztaszoba tisztasága



..a házban lassan a helyére kerülnek a dolgok...valahogy most a kazánt leszámítva...minden olyan könnyedén megy....a kis pénzecském sem fogyott el idő előtt, nem hajtottam magam eszeveszett ajándékvásárlásokba, és felesleges energiákat emésztő dolgokba (mérhetetlen sütik sütése, ami  egyrészt hizlal, mert rajtam kívül senkinek nem kell...és értékes időt és energiát is vesz el... felesleges körök futása a dekorációban-csak annyit tettem amihezkedvemszeretetemvolt...)
...akár még hiányérzetem is volt, hogy bár mindenidőben tettem a "dolgom", de nem őrültem bele a karácsonyba- lehet, hogy öregszem...mintha nyugodtabban tenném...
...talán a barátaimra is maradt elég időm...bár még rengeteg találkozót szeretnék...

kazán függőben- egyenlőre hozzá vagyok kötve...szerelő  szerint jó szerintem nem...szerelő  szerint foglalkozzak mással...pl...nestresszeljekhanemsexeljek...

túl vagyunk Anagyprogramon...biztos kell nekem  a redezvényszervezés?
igaz én alig vettem ki a részem, épp  annyira, hogy a kollégáim ellenszenvét ne borzoljam,  de nekm  valahogy ez  nehezen ment...még jó, hogy Ivettel volt min elszöszölni a dekorációban, mert a teddideteddoda szerepkör nehezen ment...asszem nem csak nekem...hm...
a nagyrendezvényrerohanásban...az őrült tömegben bolyai parkolóban elegem lett és beálltam középre, vállalva mindent...persze rohantam...ésakocsiajtótólkaptamegybalegyenest...monoklim van...talán  magamra kellene figyelnem.

monoklival


remek, hogy vagyonokat költöttem mobilpásztorra, meg új  kapura, és a 2. napon  a szomszéd bérlője kellemetes lebaszásban részesített...hogy képzelem, hogy ő bérli  és én meg ott legeltetek...hát elhebegtem  neki, hogy amikor megkérdeztem, még nem ő volt a bérlő...és a legeltetés pedig most realizálódott...pedig vettem  anyagokat, pistabácsiboldoganheggesztettkaput...én fagyban sötétben festegettem is...és a végén 2 napot legeltünk ott...sebaj...csakazértse...ha lovak  nem mehetnek...most kecskéimet odakötöm...hmbrrr

..csajok bár nem akartak  velem  díszíteni karácsonyfát...megnőttek...elfogadóak voltak, kedvesek...és figyelmesek...az ajándékozásban és egész karácsonykor....
Sárának nehéz ajándékot venni...azt mondja meg van mindene...nehéz is volt...nagyon szépen köszönte meg a végén...Eszter, hogy beteg fényderült milyen  is amikor nem  stresszel,vagyis a suli kinyírja...elviselhetetlen iskolaidőben...most, hogy lassan  2 hete itthon...csodás vele, boldog, örül az ajándékának, és szomorúan  beszél, arról, hogy elnyomásban van...Franci  szilveszteri  romkertesbulis ötletétől dob egy hátast...ezerrel  kedvesen aggódva, de próbálja lebeszélni...én  csak  pislogtam  ebben  a beszélgetésben...







a szokásos, magányos karácsony van (csajok 23-25-ig gyakorlatilag nemvelem)...valahol élvezem...nem csinálok semmit, süttetem magam az ablakon beszűrődő nappal, és pihenek. pont.

amiket mostanában fontosnak gondolok:

  • kapcsolatban lenni magammal
  • ebből adódóan észrevenni, hogy a sablonokban, hogy mi jó és mi nem nekem
  • figyelek  magamra (legalább annyira mint másokra)

elmúlt napok ajándéka a horizonton...fény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése