vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2014. december 9., kedd

...éjfél elmúlt...és én ülök a kanapén és kétségbe vagyok esve...kb. bőgök mint, egy rossz gyerek...

minden télen parám, hogy tönkre megy a kazán, amit évente, jobb esetben kétévente meg is tesz...
szóval évek óta mániásan nézem a kazán nyomásmérőjét...és van bennem egy szorongás, hogy már nem lehet megszerelni, mert már az utóbbi 3 alkalommal  ezt mondta a szerelő...és én mindig könyörögtem neki, hogy még légyszi...addig könyörögtem, hogy eltelt az idő, változtak  a szabályok, már nem csak  egy 300.000 forintos kazánt kell venni, hanem új gázterv, azzal együtt kémény meg a minden...szóval  600.000 Ft körül van amibe minimum kerül, de inkább több...és hogy ez télen...

ma épp fúj  a szél ettől eleve félek...épp  boldogan jöttünk hazafelé amikor láttunk egy meteort...gyönyörű mitöbb csodás...ekkor úgy éreztem semmi gondom...kiscsajok is velem voltak-ők is látták...olyan kerek volt minden...


hazaértünk... Eszter lázas...megint... már hetek óta beteg...vacsik...tanulás... én épp a holnapi egyetemi előadásra készülök (ami egy....ság, olyanról beszélni amiről nem lehet),,,Franci mondta ugyan, hogy a mosógép (ami mindig megy) előtt víz áll, de nem nagyon foglalkoztam vele, kb. fél 11 lehetett, amikor már eléggé fáztam, és arra tévedtem, épp bugyogott ki a kazán alján a forró víz, és az őrláng meg pont elaludt...
huha,,,ennyire beteg még sosem volt...persze meg akartam csinálni a szokásos tél előtti  szervízt, de valahogy olyan korán jött a tél...meg amúgy is minek, minden évben  szerelni kell, nem fizetek kétszer...brrr...
pánikszerű kétségbeesés...épp nemrég mondtam a Francinak, hogy teljesen lefagyok, ha valami technikai kütyü elromlik...olyan embernek írtam éjjel  fas'buuukon, akit alig ismerek, hogy segítsen, és kétségbeesetten nézegettem  az oldalakat, amin csávók osztják  meg a tapasztalataikat erről  a kazánról...vazze...remeg a gyomrom...gyorsan megoldást akarok...nem ég a láng...írják, hogy sokáig tartsam...de meddig? próbálkozom...sokszor nagyon sokszor, végre majd elfordítom, de épp rosszfele...újra...jóh...eddigre lever a hideg verejték...már épp futtatom a lehetőségeket fejben hogy hogyan lesz  karácsonyra fűtés...töltök vizet a rendszerre, de nehéz...nem tudnom, hogy milyen meleg víznél mekkora nyomás lesz, főleg ha rátöltök hideget...a fa...om tudja ezt, nem kedveltem a fizikát...mindegy próbálgatom...közben  a gyomorgörcs nem múlik, álomnak nyoma sincs a szememben...arra gondolok, hogy egy kis nyugalmat szeretnék...és, hogy valaki segítsen...
persze túltöltöttem 80 foknál,de azért nem extrém 2,2 -es nyomásnál ismét dőlni kezd a kazánból a víz...szar...kétségbeesés..míg az előbb még reméltem, hogy megkímélhetem magam  a szerelő kihívásától...majd anyagrendelés, újra jön, megint le...sz, hogy ezt már nem lehet javítani, és ez az utolsó. és persze nem vettem  szénmonoxid mérőt, ménem?...és nem hívtam tél előtti szervizre...meg különben is vegyek már egy újat...és a végén legombol rólam  60.000 ft-ot így karácsony előtt-
..és ezt csak  remélni  tudom...hogy megcsinálja és jó lesz...
közben fél egy lett mosógép mosogatógép lejárt...már semmihez sincs kedvem....a délután még csajokkal eltervezett, ruhavásárlás elmarad...és bízzunk benne, hogy lesz fűtés...

el vagyok keseredve...évek óta először gyenge vagyok valamihez...mi van?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése