vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2014. december 17., szerda

...off

...öreg indián barátom szerint ...az élet mindig megoldja magát...

csendre békére, az otthon melegére vágytam...
(kis anyukám tegnap mondta is, hogy minek mondogattam  a csajoknak, hogy ne menjenek suliba...mert lám betegek lettek...
...Fanci  iskolai rosszulléte...majd tiszavirág életű kórházi látogatásunk után itthon...lassan erőre kap...közben Eszter is itthon, egyik reggel  iskola helyett a dokihoz mentünk, mert rosszul érezte magát...tüdőgyulladása van...erős fájdalmakkal...ha levegőt vesz az is fáj...és persze minden mozdulat...
...csak Sára tartja a frontot.

Szóval itthon...én  csendben  takarítom, csinosítom az otthonunkat közben...lassan tényleg nagyon lassan...ez  a karácsony valahogy más...bár ezernyi  ,talán  már megint túlzó tervet szőttem, hogy miket kell  majd megcsinálni...de eddig minden évben  elkészültem  a legelképzelhetetlenebbel  is...most ez nem így tűnik...
...gyakorlatilag még semmilyen  ajándékot nem vettem...gáz...és mintha nem is tudnék mit...sára pl...napok óta gondolkodik. hogy mit kérjen  a Jézuskától...és mindig amikor megkérdezem, azt válaszolja...hogy megvan mindene...angyal :)

takarítás, vagy bármi  manuális dolog alatt az  agyam  mintha valami más üzemmódba kapcsolna és ezerrel hozná  a megértéseket..most pl.  hogy mennyi  mindent csináltam már, és hogy végig kellene venni  a nagy történéseket az életemben...amik "sorsfordítóak voltak...vagy hogy egész jól értek  a növények  nyelvén,  a családi  kertészet ezt jól alapozta, majd a saját kert építés és a kertészeti munka...a lovaimtól "állatul  tanulok...éshaegyszernagyleszek...emberül is megtanulok...

...kazánmégmindigszar...az  alkatrészt várjuk..kezdem már megszokni...most épp olyan vagyok, mint a szüleim, hogy sem  a kazán, sem  a lovak miatt nem tudom hosszabb időre itthagyni  az  otthonom....

otthon...

a mindig átalakulóban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése