vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2015. szeptember 1., kedd

hullámvasút....


így érzem magam...az elmúlt egy héten megjártam mélységeket és magasságokat...
voltam boldog csak úgy...éreztem át mások érzéseit teljességgel...fájt ami másnak fájt, féltem amitől más félt...engedtem meg magamnak kis hétköznapi boldogosálomfoszlányokat - felolvasást, közös ébredést, réten...
...és volt belémnyilalás holnaptólfélés...milegyek? mibőléljünk?...és akkor még nem is akartam nagyon megfelelni senkinek...

ha én lennék a valaki, akkor az összes tanszüneten elrendelném, hogy a családok ne dolgozzanak...legyenek együtt...csodás időket töltöttem a csajokkal, Sárával szimbiózisban...együttalváslétezéslélegzés....néztem Francit amint tudmer élni...szerdán bejelenti, hogy majd hétfőn érkezik...majd vasárnap szól, hogy vigyek be neki ruhát évnyitóra...és végre Eszter is nyugalomban...és még meg is hallja amit mondok neki...egy nyár neki mindehhez...és most épphogy elérte a "zérópontot" újra visszaszáll a mókuskerékbe...hogyan tudnék neki segíteni?

..évek óta a karnevál a nyár végét a szezon lassulását és némi családi programot jelentett...most Sárával múlattuk az időt szabadon...de már valahogy semmi nem a régi...a kézművesek alig csinálnak olyat amit ne tudnék megcsinálni...a programokban erősen szelektálni kellett...és bár két csodás koncertet hallgattam...valami megváltozott.

Palya Bea - A nő... hát élőben teljesen elrepített... egészen értem a szöveget....hallgattam ezt eddig is
, de nem is vettem róla tudomást hogy ennyire jó...nem ért el hozzám ...a nő.

ZENÉLNI ÉS TÁNCOLNI KELL!!! - boldogságextázis...ezt is felírnám napi vényre mindenkinek...




...valahogy sokkal közelebb kerültem az elemekhez...
VÍZ....két napon is fürödtem a burgi tóban...és becsukott szemmel úsztam a nap felé...a selymes víz körülölelt...hogy eddig hogyan tudtam enélkül élni....?




..már régóta ismeretes számomra TŰZimádatom...lovas tüzes programokat szeretnék csinálni, vagy állami gondoskodásban  élő kölyköknek szívesen csinálnék tüzes akrobata csoportot...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése