vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2015. szeptember 10., csütörtök

...aki segítséget kér, az kap...


...aki segítséget kér, az kap...

...le akartam cserélni a kocsimon a ligetes matricát, Indián szerint az  adrenalinterápia feliratot ENDORFINTERÁPIÁ- ra kellene cserélnem....öntapadós színes lapokat akartam venni...amíg sétáltam az üzlet felé valamiért belémnyilalt, hogy egy ismerősömé az  üzlet..miért vegyek, ha kérni is tudok...hát kértem...egy akkora dobozzal kaptam...hogy egész életemben nem  tudom elhasználni...

a változó helyzetünk további változásokat hoz...

...lassan átalakul, mi fontos és mi nem...sőt ami nem fontos --->az felesleges...szokásokban, tárgyakban, rituálékban, gondolatokban...

egyszerűsítés van...

...így néhány dolog feleslegessé vált az életünkben...amúgy is  pazarlóan élünk...

...eladok néhány dolgot...mert túl sok...és csak azok maradnak, amik kellenek...sajnos a szép még mindig vonz...

sokkal kevesebb műdolgot szeretnék, elég a szarból...és nem csak dolgot...az  IGAZI tisztatermészetes kell...

át kellet értékelnem pénzt, szeretetet, energiát....eddig marha sokmindent dobáltam ki az ablakon...gyakorlatilag lapátoltam kifelé....

szükségeselégséges...

...a sok pénz tönkretesz...elfelejtesz gondolkodni.... eddig sokat dolgoztam...és amikor meg épp  nem...hirtelenunalmamban mérhetetlen hülyeségekre költöttem...

...egyre tisztábban érzek...és néhány dologra meg különösen érzékeny vagyok...zaj...érzések... boldogságérzés....feszültség.


reggeli fények


szóval...csak egyszerűen, természetesen, tisztán.

...és ha már kérés...nagy tervemhez mészfestékre lenne szükségem nagy mennyiségben,  ha esetleg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése