vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2015. szeptember 24., csütörtök

engedd meg magadnak- ami körbe megy az körbe ér...

 ....már írtam Nektek Ricsiről...Neki mondtam amikor arról mesélt, hogy nem azt tanulja amit szeretne.... hogy csak abban legyen ami jó neki, és olyat csináljon, ami az álmához közelebb viszi ...a kölyök napokon belül iskolát váltott, és annak tanul ismét ami szeretne lenni, amiben jó... (kivételes ifjú)
...eközben én napok óta agyalok, hogy megengedhetem-e magamnak 'ebben a helyzetben (brr), hogy elmenjek a Thomas Teskey Föld-Ló Ember kapcsolat a jelenkori kihívások mellett kurzusra https://www.facebook.com/events/540936656055037/
...pedig nem sokkal ezelőtt a csajokkal is megbeszéltük, hogy a pénz az csak pénz
...és semmiben nem gátolhat minket...

...végre meghallottam saját hülyeségem, amikor Zoli kérdezett hogy megyek-e....

....és amikor mersz változtatni...elindul valami...elért hozzám, hogy mennem kell, egyszerűen mert ez kelljónekem...illetve részben mert, hogy mondhatok valamit másnak, ha magam nem teszem..?(nem vagyok hiteles)  

szóval megyek és semmi nem számít...

...ez  már magában is szép történet...látszólag nem kapcsolódik a következőhöz...kicsit olyan ez mint a Bábel c. film, vagy legalábbis ez jut róla eszembe http://www.port.hu/babel/pls/w/films.film_page?i_film_id=77871



Franci néhány napja azzal jött haza, hogy tudja, hogy ő nem mehet mer' mi....de egyébként lehet menni nyelvtanulás céljából Skóciába...de azért fejét lehajtva szól nekem. Azt meg egész mástól tudom, hogy Eszter azért nem költi el a nyári munkával keresett pénzét ruhákra, amikre nagyon vágyik, mert azt gondolja, hogy plussz órákat kell vennie vezetésből és arra tartogatja...

És mennyire furcsa...a napon, amikor megszületik a döntés bennem, hogy költök az álmaimra, Eszter csodálkozva meséli, hogy apa (aki a tisztán kötelezőre szorítkozik-ez nem kritika, hanem tény) kifizeti a plussz óráit kb. annyiba kerül mint az én álomképzésem és még a Francit is befizeti az útra.

Juhéjj...mindenkinek jó....én repülök az álmaimmal...mitöbb bátran jól döntök, Eszter kap, bár nehezen fogad el, és vehet amit szeretne a pénzből amiért megdolgozott, és Franci is boldog -utazik...mivel Eszter figyelmes, így talán Sára sem marad ki a körből... no és nem mellesleg még apa is emelkedik...mert ad...

...csodás, köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése