vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2015. szeptember 27., vasárnap

értelmesérzékeny felnőtt NŐI létezés


...állítólag az vagyok...igyekszem...

Jácint megházasodik/dott... már évek óta nem nagyon van kapcsolatunk...talán ha jobban megnézzük...pont azóta amióta ebben a kapcsolatban van....

szeretem...a barátom...nekem még mindig....

...gondoltam, hogy találkoznunk kell az esküvője előtt, fontos nekem, érdekelt, hogy mi van Vele...írtam neki...és fél óra múlva már együtt...mesélt...én néztem őt... hogy hogyan él, merre tart...és úgy éreztem nem lehetek Rá hatással...elbúcsúzáskor mondta, hogy örülne, ha ott lennék az esküvőn....hát gondoltam mennem kell...

...egy nappal az esküvő előtt futtában találkozva meglepetten konstatálta, hogy megyek az esküvőre...pedig nekem természetes volt...éreztem, hogy van itt valami ...sorra értettem meg a dolgokat...nem kaptam szép kézzel az ara által írt meghívót...nem vagyok benne a fasz'buuk csoportban...és szépen bár lassan értettem meg, hogy engem ott nem várnak....

...felhívtam Jácintot...elmondtam neki, hogy bár lassan, de megértettem, hogy a menyasszonya befeszül a jelenlétemtől...és nem kíván engem oda...és bár ő "örülne" ha ott lennék...de szépen felnőtt értelmes nőként okosan itthon maradok....én már épp letettem volna a telefont amikor hallottam még a mélységesen nagy sóhaját...szeretem...

....aki érti mi van az tegyen úgy, hogy ne sérüljön más...és ez nekem nem nehéz...


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése