vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2014. június 12., csütörtök

..nos
..ha hosszan nem írok, az két okból van, vagy mert minden jó...vagy mert roppantul nem...

mivel ismét itt a szezon, amit mint valami pszichedelikus forgás úgy élek meg,  ami beszippant és a végén kidob félájultan,  közben pedig csak sodródom..igaz  legjobb tudásom szerint...alig kézben tartva életem fonalát.

ezt a beszippantódást és eszméletlenül megébredést szeretném most elkerülni, ezért ma volt egy gondolatom, hogy igyekszem rendszeresen írni, mert annyi minden történik...


ma Sántival töltöttem a napot,Ö festett én dolgoztam...hálás vagyok...néhány dologban helyre rakta a kis gondolataimat...



voltam  a Gálévánál...a kezemben a papír, hogy elváltam... szeretem az Évát- örülök, hogy megismerhettem....biztonságot ad.

...már néhány hete Zsömi haldoklik,  nagy dilemma volt, hogy segítsuk szeretettel és gondoskodással, vagy altassuk el...nagyon szerettük...a legjobbkor jött a Sárának,  amikor egyedül maradtunk, volt társa...csodás, hogy velünk élt...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése