vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2014. június 21., szombat

most mit kell csinálni?????
amikor elváltam kedvenc ügyvédnőmtől (a gáléva egy jelenség) azt mondta, hogy ha valamit alá akarnak  íratni velem előtte hívjam fel...végigfutott az agyamon, hogy nem fogok én pereskedni, nem kell nekem ügyvéd...kis hatásszünet...és bevillant a mindenkivel harcban álló, mindenkiben ellenséget látó, gyűlölettel és haraggal teli szomszéd család (nem véletlen, hogy ennyi a tragédia a családjukban-a testvérük fiatalon meghalt, a laci felesége rákban fiatalon kisgyerekkel, az annának nem lehet gyereke...), és hogy villanypásztort kell csinálnom....az ő oldalukon is...
eltelt már néhány hét, talán hónap is hogy a szomszéd öreglányhoz becsengettem, hogy hol  is a telekhatár, csakhogy biztosan oda rakjam, ahol jó...nem mondta meg...közben Dönci  a múlt héten letett egy karót, amit ők  azonnal kivettek- gondoltam, hogy ma reggel  ismét inkább megkérdezem...jobb a békesség...
amit erre kaptam...a szomszéd nő, mellé még kijött a két férfitestvére is akik  mint valami farkasfalka úgy támadtak rám, ordítottak, beléptek az  aurámba, mindennek  elmondtak...kb 3/4 órán keresztül hallgattam mindenzt...nem szóltam vissza, nem különösen védtem magam, csak egyet akartam tudni, hogy hol  a telekhatár, amit persze nem mondtak  meg...én tudom a szabályokat, ők  csak  a százéves szokásjogról  beszéltek...
mindennel fenyegettek...úgy éreztem, hogy kicsi  vagyok...nem  tettem  semmit, nem mentem el  csak hallgattam  a faszságaikat, és próbáltam megtudni hol a telekhatár-amit persze magam  is tudok, igaz  ők nem értenek vele egyet...minden baj nekik, legfőkép hogy élek, hogy a szomszédjuk vagyok...állítólag tönkretettem  az anyjuk életét,  hogy sötét a fürdő,  hogy nem véletlen hogy "elhagyott a férjem", hogy megfagynak  az  állataim és hogy állatvédőket hívatnak, meg feljelentenek, mert nem kaszáltattam le, és mert csupa csádé minden, meg, hogy belenyírtunk a gabonájukba...
szóval áll a bál...több soron  megfenyegettek, meg hogy kivágják  a növényeimet (csádé) vagy méreggel kiírtják...
ismét benne maradtam a szarba (ott kellett volna őket hagyni  a fenébe), ismét fenyegetnek (idegbeteg kiszámíthatatlan degenerált emberek-rajtam töltik az életük keserűségét)...túlerővel...érzékelték, hogy nincs mellettem egy férfi aki  megvédene...

Kedden kiméretem  a telkem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése