vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2014. június 30., hétfő

hálás vagyok, mert mindenem megvan, amit be és el tudok fogadni...napok óta boldogságérzés van bennem...nagyon... nagyon szép tábori hét, barátok, a gyerekeim...a "lovaim", szülinap épp annyira amennyire kellelviselem...tervekcélok...

szelfikerkávalestifélhomályban méggyakorolnikell

minden ami hiány az a fejemben van...

más...boldogság, hogy vannak körülöttem olyan emberek akivel harmónia van..inspirálás...köszönöm




érdekes, hogy épp ma néztem ezt meg...elvileg nincsenek érzelmeim...
rövid adalék hozzá:
"Marina Abromovic és Ulay szerelmi története a 70-es években kezdődött. Egy furgonban éltek és előadó művészekként keresték a mindennapi betevőjüket. Tiszta, mély szerelem volt az övék, éppen ezért, amikor úgy érezték, hogy nem szárnyalnak egymás mellett, békében elváltak. Szakításuk stílusos volt, mint Ő maguk: a Kínai Nagy Fal közepén találkoztak egy utolsó ölelésre, aztán soha többé nem látták egymást.
Marina, 2010-ben „ A művész jelen van” című show-al lépett fel, ennek részeként minden emberrel egy perc csendet töltött együtt.
Ulay, a rég nem látott nagy szerelem titokban érkezett a helyszínre…nézd meg a reakciójukat, mit éreztek, amikor annyi év után újra látták egymást."
szép...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése