vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2014. június 25., szerda

ismét a Pinkán...szeretem...






volt a földmérő...ez  egy klassz munka...nekem való...tetszett, ahogy a család együtt dolgozott, és ebből  pénzt lehet keresni.
Kiderült, hogy az  említett szomszédaim felől szinte, kis eltéréssel,de jól van a határ...már csak  érvényesíteni kell, írtam  ma erről nekik egy levelet...
A másik oldalon, viszont 6 m vettek el a földemből, ami ebben a hosszban kb 300-400 nm2...a csávó  eltűnt a repcében amikor kimérte...szóval  nagy repceföldem is van váratlanul...

elaludtam...ezisazokostelefonmiattvan...nohmeg fáradt vagyok, letettem a fejem és azt sem hallottam meg, hogy megjött az Eszter...így hogy lemerült a telóm és nem ébresztett...aludtam 10 órát...juhéj...

Sárának tegnap szülinapja volt...a táborban ünnepeltünk...annyira aranyos volt amikor felért és mindenki őt várta...nagyon meglepődött :)

kellcsinálniasárárólfotókatmertmárcsaknagyonrégittaláltam






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése