vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2014. november 1., szombat

...hm...hol is kezdjem...annyi minden történik megint...
voltunk Ahegyenakölykökkel....így akarok élni...

elvonási tüneteim voltak..magány...tehetetlenség...nemtalálomahelyemérzés...






Csodás az ősz...imádom...tudom, hogy elmúlásújjászületés...most valahogy még a téliálmot sem érzemkívánom...gőzerőkkel menekülnék befelé...bár a kertbenbirodalombanfarmon még ezernyi munka van...vagyis nagyon sokat tervezek még...
...tenni kell...a trágya magáért beszél, bár már nem keveset dolgoztunk rajta...noh és a villanypásztorépítés is égető...a héten meglógtak a lovaim...mindig erősen bennem volt ez a para...álmodtam is ezzel...rég nem volt ekkora adrenalinsokkban részem...minthogy szartam velük foglalkozni (vagyis azt mondtam, hogy nem volt időm...jah és kell egy körkarám is), hogy a nyers állapotból valamiféle vezethető jószágok legyenek...így csak a kergetés maradt.... félelmetes amikor egy kis résen a pásztornál ahol egyedül állsz, és véded a kitörés lehetőségét, hogy ne tudjon meglógni tovább...rajtad át akar gázolni egy 700 kg-os barátod...néz a szemedbe...hogy mikor hibázol és adsz neki egérutat....aztán futás gumicsizmában az átázott szántáson, persze mindig gyorsabbak mint te (egy újabb feketepont az  amúgy sem barátságos szomszédoknál) és amikor már végigfut az  agyadon, hogy elveszítheted őket...és hogy mennyivel könnyebb lenne a hátukon...és már az  angyalokat is segítségül kéred...valami isteni csoda folytán a világ legnagyobb büszkeségével emelt fejjel, és zászlós emelt farokkal bevágtatnak...te fújsz egy nagyot... és hálát adsz...ifjú  barátidnak is akik mindebben segítenek...noh és levonod a következtetéseket...a pásztor záros határidőn belül meg kell építened, mert kint több fű van mint bent...és kell egy körkarám és el kell kezdeni a munkát velük, hogy egy nyelvet beszéljünk...szóval nesze neked téli álom....

de most energikus vagyok...telve célokkal....csak a testem fáradt...lemerült az elmúlt fene nagy földeléseiben....deh sebaj...csodás őszi tábor...és a trágya is fogy...a ligetben is előléptem főkertésszé...igaz az  intrikusok szerint ferde lett a sövény....üzenem cserjesor amit nem kell  metszeni egyenesre...és bekaphatják...és lehet bemutatni jobban....

Timi itthon...bár Franci szerint felnőtt, de még mindig ugyan olyan..ez  így pont jó  nekünk...barátainak...csodás vicces könnyekigröhögős délelőtt sok trágyával....már a kezdet is vicces amint én ráfogok  a bekapcsolat pásztorra és halálra b...sz,  majd egy laza mozdulattal belecsúszok  és elmerülök a talicskával már jól felkavart sártengerbe...ezután  már csak a szelfizések maradtak a pózolj trágyával nagyon hálás szerepköre....







ibibabafáradtnyugodtlázadóteljesvalamimér'mérhetetlenmátrixxalafejébenésszeretettelaszívében...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése