vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2014. november 25., kedd

....csak óvatosan a gondolatokkal...

...tegnap autósboltban voltam, nem égett a tompított a kocsimban....illetve az sem....de a helyzetjelző izzóját már kicseréltük...érdekes ennél több figyelmem szokott lenni a világra....de Sára vette észre, hogy nem ég a lámpám...hazafelé telefonok...ki tudna segíteni...nagyon vicces volt amint 3 nő szerel  egy kocsit, cserélget biztosítékotizzót a sötétben...no de nem ez a lényeg, a bolt a gyerekorvos mellett van, és ahogy bekanyarodtam arra gondoltam, hogy milyen jó, hogy a csajok nem betegek...és, hogy mennyire szar igazolásokat kéregetni a gyerekorvostól....brrr
...erre... épp lefeküdtem...és Eszter telefonon hív a szobájából...hm...amint odamegyek azt mondja.hogy rosszul van és hogy meghal...kiadós hányáshasmenéses cucc követte....
...olyan  furcsa, hogy ő is beteg...már nem gyerek, de teljesen elesett volt...most itt alszik mellettem...
igaz most hajnali  2...de fent vagyunk...mert valami  furcsa zaj  felébresztett...tegnap...jobbhíjján...mivel nem találtam téli szállást a leandereimnek...néhányat behúzogatta a lakásba...kellazöldazolyanotthonostélikertfiiiiiiling...úgy tűnik, hogy egereket is beköltöztettem...hát végül is jön a tél...
...épp a napokban gondoltam rá, hogy milyen jó, hogy bár irtó sok a rágcsáló odakünn, de, hogy nálunk... más vidéki versenyzőkkel ellentétben nincs a házban egér...
...hát vazzzze van...épp most fejeztem be a csapdaállítást, hallani, ahogy szedi a kis lábát...éshátelég ügyes elsőre a diócsapdáimból kiszedte a diót és elment...most csend...de folytatás következik...

ismét voltam a nagybűnösbüdösbudapesten...és még tömegközlekedtem is....ami nálam nagyszó...ismét síróstréning...tanulság...csak annaklehetkellszabad segítséget adni,aki kér..

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése