vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2014. október 24., péntek


...nyugalmasság van bennem...és elfogadás...talán leginkább magammal...

utóbbi időkben érteni vélem az engem megcélzó, vagy csak körülvevő jeleket...

...a felfedezés, hogy a világ csak engem tükröz vissza megnyugtató...valami mérhetetlen lassítást hoz az életembe..
és visszagondolva az  eddigi ibibabára, vagy ibibabyre...hát hova rohantam...miért hajszoltam magam...miért nyomtam magam szenvedésbenehézségbe...

nem kell...mert minden olyan egyszerű....

eddig másokra, bárkire úgy néztem mint valami csoda...és én...én hát hol vagyok én tőlük...sem mint nő sem mint ember....már egy ideje elvárás magammal szemben, hogy legyek különleges...gondolom egyszer hajdanában  valaki  különlegesnek  gondolt...és ez  nekem tetszett mitöbb meg akartam  felelni ennek a szerepnek és így maradtam...

...pedig nem kell illetve ez nem kell kérdése..eleve különleges vagyok...de ne ijedjetek  meg nem lettem ennyire nárcisztikus...mindenki  az...

ígyhát nem elég ,hogy már nem vagyok hősamazon a maga különlegességével...már überkülönleges sem vagyok...vagyok csak nemes egyszerűséggel én...
...kicsit ez mezíttelenérzés...mintha le kennél csupaszítva...de persze könnyebb is vagyok tőle...

nah ilyen fene nagy okos gondoltok kavarognak  a fejemben...sokat vagyok  magammal egyedül...szeretem...bár elkelne némi társaság magamnak...

a nárcisztikusságra visszatérve...Gergő kollégám szerint, aki szelfizik az nárcisztikus önimádó....

..hát lehet...bár ne szidjuk  a telefonok e nemes funkcióját...jóhhhhhhaz...segít látni magam...látni  magunkat....

holnaptól táborozom....őszi galagonya tábor....várom....

Jah...és voltam Mészáros Gyula kurzuson (élő kapcsolat kialakítása)..nincs új  a nap alatt...sajnos konkrét lovas tudást nem kaptam...viszont a kapcsolatról kialakult képemgondolatom megerősödött...vagyis a legfontosabb tanítása a kurzusnak:a kapcsolatokat nem lehetszabad a kényszerre alapozni, csak önként szabadakaratbóllegyélkapcsolódjvalakivelvalakihez....vagyis a ló (férfi) csak szabadon saját akaratból belső elhatározásból-érzésből veled akarjon lennikövessen, ehhez ki kell alakítani  a megfelelő teret (anyagiérzelmi)...nem kell semmit kérni...nem lehet kérnielvárni...csak adni...szeretetet...elfogadást...neki legyen boldogságésszándék, hogy veled legyen és azt tegye amit szeretnél, mert ő maga ezt szeretné...











matyóhímzésesindián...és Gergő kell  a szelfi,
nemolyanrosszaz








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése