vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2014. október 5., vasárnap

...hát...valami van...

...már előzőleg is írtam, hogy rejtélyesen belázasodom esténként....péntekreteljesenfelülkerekedett rajtam...a héten szinte minden nap hazajöttem és ágybabújtam...apéntekéjjel...hát...
forrónvagyépphidegveritékkel izzadtan jelentős fájdalmakkal ébredtem...nagyon fáj a fogam...igen tudom, már tavasszal darabokra tört a számban és én nem csináltam semmit....
...nah most kell...hosszas gondolkodás után dél körül beértem az ügyeletre, ahol szükségeselégségesszűkszavú120 kilós doktorúr megmondta, hogy ez szájsebészet lesz...mitöbb be van gyulladva...szóval antibiotikumfájdalomcsillapítókombo...
a hétvégét zsibbadásban fájdalmak között töltöm...érzékelem ahogy már nem hatnak a gyógyszerek, és az ideget elönti  a fájdalomérzés... és legszívesebben  magam kihúznám a fogam annyira fáj... szegénynagyapácskámsosemmentfogorvoshoz, rákötött egy súlyt a mázsáról és ledobta...és már kint is volt...
nohmindegyholnapszétvágjákkivésikkiszedik...túl leszek rajta....
semmi erőm nincs... a lovakat is csak az ablakból figyelem, pedigolyanszépőszvan...igaz én 17 órát aludtam egyben szóval nemsokatérzékeltem belőle...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése