vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2012. július 8., vasárnap


..budhulok...
...a világ legjobb meditációja ha állataid vannak...és velük kezded a reggelt...bugyiban és trikóban  kifutsz...még nem is vagy ébren...és csak teszed a dolgod...vizet hordasz, trágyázol, szénát raksz...simogatsz...
simogatsz...mert hogy jönnek és felébresztenek ebből az állapotból...ekkor még csendesség van, a telefonodat sem viszed magaddal (igazoltan távol...az  állataimmal vagyok-ilyenkor bevillan  néha Ivett mondata...-Nekem  kutyám van...azzal a bizonyos hangsúllyal)
... ilyenkor az agyam  valami turbó sebességre kapcsol...és ezerrel kezdenek benne cikázni a gondolatok...kis tervek...és nagy világmegváltóak...vállamon a vasvillával...
Hetek óta gondolkodom azon, hogy honnan is hoztam ezt a "fenenagykitartást"?..és ma reggel, amikor a szokásos módon a vállamon a vasvillával a szénát vittem...a gondolataimba belefúrta magát a nagyapám...ízig vérig alföldi parasztember, tavaly ment el...kun arccal, szikár ember testben és lélekben, iszonyú komoly tartással, amikor már idősödött akkor is ugyan olyan járással, ami csak Neki van..kalapban egyenesen  könnyedén...Őt láttam már kicsinyke kisgyermekként is a vállán a vasvillával... semmi  nem törte meg sem háború, sem téeszesítés, sem szerelemnehézsége...mindig szabad ember volt, csak a természetnek  kiszolgáltatva...remélem boldogan...nagyanyácskámmal, Ő még él  86 éves (nagyapám is ennyi lenne)
...Neki nem volt semmi lehetetlen, már öregember volt amikor vett egy tanyát, egy másik tanyát, mert férfiúi  magányra vágyott (gondolom), és mert kellett Neki a kihívás,hogy ez  még megy Neki...ekkor vett 300 birkát...és a fél Alföldön keresztülhajtotta őket...csodálatos...nagyanyácskám végig aggódtavárta"" mellette az életét...hm...nem  tudom... ...éltekegyüttvagycsakegymássalvagyegymásmellett...degondolatbanegymásnélkülsosem..


...szabadon...


"Együtt kell élni, nem egymásban, és nem egymás mellett. Egy kapcsolat nem adhat többet annál, mint hogy a nőt és a férfit egyaránt hozzásegíti rejtett lehetőségeinek kibontakozásához, ahhoz, hogy egyre inkább hiteles, egyre markánsabban önmaga legyen. Két szuverén ember együttélésének ez az igazi értelme. Az "ÉN" nem oldódhat fel a "MI" élményében. De ez a két ÉN nem is távolodhat el egymástól annyira, hogy a kapcsolat páros magánnyá változzon. Két szabad ember életét gondolatok, élmények; örömök és kínlódások megosztása ötvözi össze. De a megosztás is mérték szerint történjen. Minden embernek joga van ahhoz, hogy lelkében egy kis kamrát megtartson önmagának. Ez csak az övé. Ennek az ajtaját nem kell kinyitni." Popper Péter


szóval  reggelente meditálok... érzem a gyökereimet...és felszínre törnek  a céljaim...most, hogy lassan  szabad leszek, bár már várom a szabadságot, és talán élvezném is egy kicsit... de készen állok  arra, hogy kipróbáljam  milyen  is együtt élni a fenti  módon valakivel...néha azt gondolom, hogy sokévi  házasság után is azt kell  mondjam  ezt még sosem  próbáltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése