vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2012. július 7., szombat

Nőnek lenni...
felelősség...főleg ha van 3 lányod...
..azt gondolom mintát kell adni/adnom (észrevétlenül)...hogyan öltözködsz, "hordozod magad", milyen szerepeket vállalsz fel és hogyan, hogyan vagy férfiakkal...
...bár néha észrevettem eddig is, hogy pont hogy én tanulok a lányaimtól...különösen  Franci tanít ebben...de ma reggel óta ezt már biztosan tudom...
Reggel, mint ahogy máskor is megkérdeztem, hogy jó-e ahogy felöltöztem..kék felső, fehér szoknya, kék  cipő... Franci  mondta:
- igen ez így megy egymáshoz...
mire én:
-...persze ez így harmóniában van...
Franci: -Hát igen ezt én tanítottam Neked!
...



És itt kell beszélnem  röviden e szösszenet címéről is...ami  szintén Francitól van...volt egy korszaka. kb. úgy 7-8 éves kora körül, amikor elég sokat hallgatta a Mazsola és Tádé hangoskönyvet...elég gyorsan  felfedezte, hogy Ő kissé hasonlít Mazsola jellemére. Ekkor arról beszélt, hogy vannak olyan emberek, akik olyanok, mint a Mazsola...pl.  Ő- akik szeretnek lustálkodni, szeretik, ha kiszolgálják őket, és még talán szeretnek bosszantani másokat.Vannak a Manócska típusú emberek, akik szeretnek gondoskodni másokról..ilyen  pl. az Eszter...aki csak "szeretne anyáskodni felettünk" (persze ennek mára nyoma sem  maradt). No és vannak a Tádé típusúak...mint pl.a Sára...aki olyan kis cuki (amit Ő nagyon utál)
Rólam  nem  derült ki  hogy ...mazsolavagymanócska...

2 megjegyzés: