vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2015. június 13., szombat

...mindenkinek egyedül kell...

https://www.facebook.com/katarzyna.okrzesik.photography/videos/877100745670775/?fref=nf


...hétvége csajokkal (Ivettel és Lauval) no és Bendével...csodás...békaésnyugalom...kell nekem...valami odahúz.






lassan tudok nemet is mondani...

úgy döntöttem, hogy nem veszek részt az év tapasztalati guruinak csúcseseményén...lemondtam a konferenciaszereplést, viszont benne leszek a rádióban...kell ez nekem?
...nem akarom az utolsó energiámat is felemészteni, mielőtt még bármi is elkezdődne...és arra is rá kellett jönnöm, hogy amiről mások előadnak, én azt csinálom, (egyre többször érzem, hogy én a csinálást szeretem, ahhoz értek,  nem akarok én holmi PPT-kel másokat untatni) tapasztalok benne ...

...új csak csajok időpontok vannak, kell ez nekem,nagyon megszerettem... minden nehézségével együtt...és végre a Pinka is klassz, már voltam egy bejáráson...és megyek is még...meg a csak  csajokkal is...






Megismerkedtem Judittal akit már "hírből" régen is merek, csodás NŐ, elviszem oda a csakcsajokat...

Lovakkal boldogság...szépek...szeretnék velük több időt.






...jah...és imádom :) az adrenalint...továbbra is...hintapalinta




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése