vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2016. május 7., szombat

...engedd ki a szellemet a palackból...

...már egy ideje a semmi és senkilétben vagyok...kicsit fura érzés, mint a gimnáziumot befejezőnek, hogy holnaptól nem kell suliba menni...innentől a te felelősséged, hogy mivel töltöd ki az életed.

...hogy a kezdeti ürességet megtöltse az ami én vagyok...olyan dolgokat csináljak...

..én is ezt próbálom...lovak, gondoskodás a csajokról, kert, vállalkozásinditáskreatívkodása (ez utóbbi sokkal lassabban halad, mint gondoltam)


...a lovazások mindig nagy tanítások...és Csenge is csodásan működik ebben...gyakorlatilag facilitál...nem nagyon tanít direkt (engem nem is nagyon lehet) ...terelget...
van, hogy valami nagyon nem megy...és akkor nemcsakhogy elkeseredek, hanem türelmetlen leszek (megfeszül a testem lelkem)...amitől agresszív lennék, ha megengedném magamnak...de persze jókislány vagyok...és Nem...

de ettől nem lesz energiám ELŐRE...csak "hátra" visz...távolít a céltól

Madi, Csenge öregedő kancája, nem fut csak ha nógatod...vagy nagyon jól használod az energiádat...és hát én ezt nem érzem...mármint nem merem beleengedni magam...félek, hogy a túlfeszüléstől túl sok leszek, túl erős...közben meg már túllendülök azon a ponton...olyankor nem az erő rombol...hanem hogy nem a megfelelő időben és helyen van...

ezt megfigyeltem már emberekkel való interakcióban is... EZ az ELFOLYTÁSOM

félek kiengedni  a szellemet a palackból

...pedig csodákra képes, és minden kívánságom is teljesülhetne akár...



csoda

jólsikerült ballagási fotó


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése