vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2013. március 18., hétfő

...lassulok..mármint a bejegyzésekben...nem azért mert nem történik velemvelünk semmi...hanem épp azért...
Francinak nyuszija van...hát nyuszinak akkora ki.....tt ketrece van...nem  tudom mit csinál, akinek kisebb háza van...egész kedves darab...nincs is más baj...minthogy nem kalkuláltuk be Zsömi és Egyenlőrenyunyó együttélését...nem kis plusz energiát jelent...demegoldjukavarázsszó...
...van bennem valami nagy rendezzünk el mindent és rakjunk rendet és az maradjon is úgy...mert nem lesz  időm  szezonban, meg nem mozdulok ki  itthonról, mert lassan nem leszek itthon....tömbösítveélek...faszság...mindent akkor kell amikor......

..kicsit átragadt rám Eszter magányérzése...a március 15-ei hóhelyzet, és Jácint telefonja hozta ki belőlem...eszembe jutott, hogy kit hívnék fel, ha x órája egyedül ülnék a kocsimban hóviharbaétlenszomjanhalálrafagyva...
...engem szoktak felhívni..én szoktam segíteni...és hát a természet erőit ezen a télen én sokszorosan a bőrömön éreztem...utoljára csütörtökön éjjel és pénteken orvosoltam  a viharkárokat...tönkrement villanypásztort, eltört kaput megrongálódott tetőt...
...nem biztos, hogy akarom, hogy bárki is lássa, amint térdig sárban a hátamon hozomhúzom be a szénát, vagy épp a legnagyobb szélben próbálom az ellenszélben legalább átmenetileg összekalapálni a kaput, hogy a kutyáink, meg ne lógjanak...noh meg kisintimitásom megmaradjon...a szél  mindig kikapja a kezembőlrámlökireménytelen...

..olyan dologba kezdek ismét amihez nem értek...már jól jön...vezetőképzés...ráadásul alapkompetenciák hiányában...és megyek Salgótarjánba kicsit töltekezni csoportbanneveléshezközelebkerülni...brrr semmi kedvem kimozdulni...és én még utazni akarok...meg vándorcirkusz...brrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Pál  Feri előadáson voltam...önértékeléstéma...én is elgondolkodtam...
végülisakivagyokénmeghatározása:  NŐŐŐŐŐŐ...
Már csak az a kérdés, hogy milyen...????????



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése