vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2012. december 27., csütörtök

karácsonyszentáhitat...eddig szerettem...
...szeretem azé "csinálni" a gyerekeimnek...szeretem a készülődéstvárakozást...ünneplőbe öltöztetni testetlelketotthont...
kiscsajoknak megpróbáltam a tőlem telhető legjobbatlegtöbbet (nem  feltétlenül anyagiakban)... mostmár egyedül...de az fontos volt, hogy érezzék, és átérezzék a karácsonyi várakozás hangulatát, fontos, hogy mit visznek el majd ebből...hogy milyen karácsonyokat "csinálnak" majd a kis családjaiknak..
Sára azt mondta, hogy nem kér semmit már...megvan mindene...dejó, hogy ezt érzi... másikkétkiscsajban  azé van némi  hiányérzet...ezt ÖcsémnekApámnak mondjáknekikszegezik...úgy tűnik Ők a férfiak  a családban a számukra... 
Rorátét hallgatva 

...talánmégsohasemegyedülkarácsony...egyrészről vártam a magányt az ünnepen..másrészről...
eljött...szinte senki nem gondolt arra...hogy én..erőshősamazon...ezt hogyan viselem...eddig is tudtam, hogymindigegyedülvagy...de a hősamazonlétbenérzemis
...régebben... elmúlt sok évben...ennél sokkal  magányosabb karácsonyokat éltem meg a társasmagánynyitottházasság éveiben...ezekben az években talán görcsösen akartam társat, pont ilyenkor karácsonykor...türelmetlenül görcsösen...fáradhatatlanul keresve kutatva...ekkortájtszeretővoltam...
...mindenki szeretŐ...
a szeretői lét keserédes csodállatosmássalnemösszehasonlíthatómámor...
ezt a szertői létet keresem próbálom fenttartani a kapcsolataimban a lehető legszebb értelemben, amiket éltreszólónak tervezek...minden kapcsolatba úgy igyekszem belemenni, hogy ez AZ a kapcsolat...sokszor akkor is elhitetem magammal, amikor tisztán látható, hogy másról szól...nem haragszom ezért magamra...pedig előre tudom, hogy ez sokkal jobban fog...azt hiszem mégismegéri...
 ...már nem keresem...nem szeretnék ragaszkodni valakihez...de elképzelhetetlen boldogságot jelent számomra, ha megtalál az a férfi, aki engem akar ...akinek én vagyok rendleve...nincs más dolgom... mint látszódnibeengednielfogadni...merni élni...minden téren...önmagam lenni minden pillanatban...ezekben a pillanatokban láthatóan sugárzom..olykor még magamat is szépnek látom...kreatív vagyok és másokat is inspirálok...isteni a velemlét ekkor, ezt az önmagamlétet az utóbbi időben egyre többször meglelem...
boldogsággal tölt el ....(öreg indián barátom már régen mondja, hogy) kellanagymagány általábnan is időnként... nem ha mielőtt az ember fialánya egy életreösszekötiboronáljamagát valakivel...
nincs más dolgom  mint...

szóval  karácsony...
...már sokmindent megosztottam más fórumokon elcsépeltkriszmaszdallamokkal...
most inkább...


Szép ünnepet Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése