vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2012. december 7., péntek

nah,..hát ez is eljött...kicsit letesszük a lantot, a Liget és mi is téli álmot alszunk...vagy ahogy Matyi mondaná "leallasss lesz a cégbe" (én még sohasem dolgoztam cégben)..egy egész hónap...én már vártam... nagyon vártam...de idén kitartottam... a semmihez sok a valamihez kevés ..és közben meg itt van ez az  idegesítőfeladatokatadópénzköltőkarácsony...nem tudom mikor voltam egyedül karácsonykor...és hááát most sem...
...rendet kell raknom..mindenhol ....nah jó garázst kihagyom...brr hideg van..és én  amióta az eszem  tudom alig dolgoztam télen..én téli álmot alvó vagyok...max. Ruli kedvéért vagyok kint...nem alszom csak befelé élek.....és fejem is egész rendben, gondolok itt a takarításra..bár olykor semmitmondó dolgok fura dolgokat hoznak benne felszínre...
..és hát készülök az ünnepre ....nem mondom,hogy a lelkem díszbe öltöztetem... és lakásom  sem annyiramint ezidáig...pedig már néhányan jelezték, hogy jönnének  karácsoonyi hangulatot meríteni...de próbálok figyelni  a barátaimra...régebben sokmunkaóráskézzelkészített ajándékokkal leptem meg
Őket és kb. két perc alatt odalőttem az ajándékot Nekik, és futottam tovább..., most egy-két éve már inkább értőfigyelemmel leülök velük egy forraltborra ,vagy egy forrrócsokira (szerintetek van olyan forrócsoki ami  isteni, de nem tejjel készül?)
...
előző év felfedezése, de most is elő kell vegyem  a következő szösszenetet, ami  a fentiekre figyelmeztet nem kis geggel, ajánlom  a Ti  figyelmetekbe is...bemásolom, mer annyira jó..én  könnyesre röhögöm rajta magam...

"Huszonnegyedike, kénefa, ráérmég, nemérrá, majdholnap, elválok, veszekfát, azjólesz, hogynézmárki, jakérem, akkorazt, mennyilesz, ennyitegyfáért, legyenöt, legyenötfél, legyenhat, jóleszazelső.
Megyünknagyihoz, nemakarok, jönjézuska, minimaxkell, nagyimesél, minimaxkell, mosthagydabba, hozdamackót, eléghárom, csókilonka, köszönjszépen, ilonkáéknakis, mér'nemköszöntél, nembajhabüdös, szálljbe, szálljki, ittanagyi, minimaxkell, hozjézuska.

Hozdfelafát, holatalp, teraktadel, neménraktam, deteraktad, ottszok'lenni, deottnincs, merteraktadel, utlálomakarácsonyt, elválok, megvanatalp, ugyeteraktadel, eltörtbazdmeg, menjteszkóba, félnégybazdmeg.

Holafűrész, szomszédnál, holaflex, szomszédnál, holaszomszéd, zalában, kurvaanyját, aztlátogatja, picsábafával, kellafa, utlálomakarácsonyt, faragomkéssel, deneazzal, deazéles, kenyérvágó, eszünkzsemlét, hozzáltapaszt, úristen, azmégvárhat, bentvannézdmeg, ferde, ésmost, jobbradől, ésmost, mégmindig, ésmost, derondafa, anyád, anyámathagyjukki, teddleakést.

Holadíszek, fentiszekrény, nincsottsemmi, másikszekrény, égőjó, tavalyvettem, nemégbazdmeg, pótizzó, azsemég, picsábaégővel, kellazégő, kontaktosvagymi, tedleakést, leszgyertya, leégaház, nemkellfűteni, szaloncukor, ötkilóvan, fasznakannyi, gyereknekkell, gömbdísz, szalmadísz, alufóliábandió, csengettyű, nincsencsúcsdísz, húzdráangyalt, fenyőttojik.

Csomagoljál, tökpazarlás, akkorfőzzél, főzökpacalt, éntöbbetsemmitnemcsináloknektek, csomagolok, holacellux, papíroknál, holapapír, díszeknél, nincskarácsonyos, nebaszki, vanboldogszülinapot, nebaszki, ráíromjézuska.

Gyertekenni, minimaxkell, gyertekenni, mindjárt, gyertekenni, mindjárt, éntöbbetsemmitnemcsináloknektek, nemszeretemahalat, pedigfinom, minimaxkell, nemjönjézuska, szeretemahalat, elsóztad, mosthagydabba.

Teddfellemezt, minimaxkell, szentestenem, kiskarácsony, nagykarácsony, pásztorok, namitkaptál, nemlegó, nesirjál, legókell, fakocka, le-he-góó-kell, apaisezzel, nemeztkértem, nincsnemez, mondtamlegót, kurvadrága, neagyerekelőtt, nehisztizzél, feldőltafa, kurvaélet, égazégő, mondtamkontaktos, deszépnyakkendő, úgysehordod, akkorisszép, jóalánc, nemkellettvolna, pénznemszámít, ésalegó, kapszanyádtól, nesírjprücsök, szeretlek, énistéged.

Holnapanyádéknál, utálomakarácsonyt."
Szerző: Patkó Bandi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése