vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2013. október 22., kedd

vándor...

már rég útonlevésen vándorláson gondolkodom...és most is próbálom magamba szívni mindazt ami  azzal jár...Stefánékhoz a Soluna cirkuszhoz rendszeresen látogattam mostanság...
...mindehhez azonban ki sem kell tennem a lábam otthonról, vagyis nemnagyon...minap csajokért vágtáztam, mikor az utca végén a tónál egy férfit láttam, gondolkodás nélkül  áthajtottam, és már kérdeztem is, hogy miben segíthetek...ő  nagy mosollyal megfordul, és máris beszélgetünk...németülangolulmagyarul...francia..törökországba tart.."lassan megy"...csodás..rövid csevejbúcsúmosoly...jó utat!
két fontos dolog történt ekkor...napimosolyéskedvesjócselekedet...illetve elhatározás, hogy nem megyek el a vándorok mellett...sőt...
...jah és még egy, ha ebben a lendületben maradok elmegyek  a mormonokhoz angolozni...mert gáz a tudásomésmegszólalkásommegértésem..igazujjabbanmagyarulis...




                                                                                                                                                     vándoraz...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése