vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2013. október 4., péntek

...nagy hallgatások vannak...nem tudom, hogy a letisztulás, vagy a teljes szétesettség miatt....

észrevétlen lett nyárból ősz...utolsó emlékképem a 2. junior, ez augusztus eleje...
azután...a karnevál... egész máshogy alakult mint ahogy terveztem, a nagy találkozások pillanatait éltem  meg...mindet másként, van amit nagyonnagyon, vanamibenemtudtambelemennibeleengednimagam.

...eljött a suli...ez a felnőttek a legnagyobb büntetése, hajnali kelés.. etetés, reggeli...uzsikészítés (ezahalálom-vállalkozást kellene indítani a Bolyai elé kis szép kosárral.. komplett igényes és választékos uzsonnaárusként-én vennék)...mit vegyek fel...hova kell menni...kinek mennyi pénz kell,  ki hol lesz...hogy jön haza...vagyholalszik..
hu..minden reggel  9:00... és én már elfáradtam...
...különösen ha a reggelt két még nálunk meg sem melegedett kecskénk (ezidáig mindkettő Mici, bár az egyik fiú) kergetésével  töltöm-töltjük, láttam én, hogy mások kipányvázzák őket...no de majd én megadom a szabadságot...a kisdögökvisszaéltekvele...no és egyedül két kecskét nem lehet visszaterelni, ez ma is kiderült 1 órámba került...nem értem minek megyek le edzésre a Sacihoz... csajoktól kellett segítséget kérnem...

talánfelébredtemcsipkerózsikaálmomból...eltelt egy év és sorra fedezem fel mennyi szálon függöklógokkötvevagyok még a muraihoz..itt vannak a cuccai...nem jelentkezett ki...végre elindult ebben valami..írtam neki...ő ígért...meglátjuk, bár mindentől függetlenül ígéretet tettem magamnak, hogy még ezév végéig besétálok  a bíróságra...kitöltök valami  formaizét, és beadom  a válópert...no és ami  fontos nem  fogadok ügyvédet..magam  fogom képviselni  magam...
...ott tartok  ahol egy évvel ezelőtt, ígyhátaterveimcéljaim:
otthont szeretnék-->teremtek
családot szeretnék-->szeretekelfogadok
egyszerűbb leszek-->átváltok fejről a szívre
élek

Csodás felfedezéseket tettem magamról egy csodás találkozás segítségével. Folytatom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése