vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2016. április 22., péntek

időtlenség foszlányok

...az utóbbi időben nem kezdek nagy dolgokba..mert úgy érzem, hogy épp belekezdek valamibe és meg kell szakítanom...nem tudok semmit végigvinni pedig erre lenne igényem...elmélyülni...a látszólag állok és közben kapkodok szitu van...

utóbbi időben többször elveszítettem a céljaimat...de jó, hogy érkezik valaki, aki tovább billent...olyan ez mint amikor a kenu alja fent akad egy nagyobb kövön (a víz folyik, de Te mégis állsz)...valaminek ki kell ebből a helyzetből mozdítania...és akkor továbblendül...

köszönöm Viktor

kevés a tiszta tükör

olykor megkapom, akár eddig ismeretlen emberektől is...ekkor midig elszégyenlem magam...ez arra ösztönöz, hogy legyek szerényebb...senkinek lenni jó...még szeretnék továbbra is

...közben  meg ezerrel nyomás van rám...és bár már kevésbé akarok megfelelni...és talán már társadalomnak nem is...szülőknek alig...csak a gyerekek maradtak, akik  fontosak.

...a nyomás tárgya a pénzkeresés...nekik kell...ezért vállalkozóvá lettem...no nem komolyan...csak  játszásiból...fél évre, mer' fizetik...no de így vajon elmúlik  a semmiség létezésem?...azt valahogy most féltem...senkinek lenni jó.

...a munka nem hiányzik...a feladat, hogy dolgom van igen
a vállakozóság csomó f*szsággal jár...honlap, logó, névjegykártya...Brand...ezt utálom...mert csinálás...valami kialakítása...igazolni az énségem, egyediségem, ami alap...mindenki az.





...ma J-vel  találkoztam, régi idők elfedett dolgai kerültek felszínre...ki kellett mondanom, hogy hosszú évekig családon belüli erőszak áldozata VOLTAM...lelki terror elszenvedője...ÁLDOZAT


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése