vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2015. augusztus 23., vasárnap

hát igen...Bíró Zoli...rég nem írtam...

...már majdnem megint a visszaszámlálással kezdtem, hogy mióta is nem Ligetezek...de ahogy Sára mondaná ideje lekattanni erről a témáról...mit mondjak...nehezen megy...lassan halványodik minden, és néhány dolog még fáj is.

Utolsó Juniorcamp zúzós volt...soksok egyensúlyozással... teljes elfogadással...
...de végre közben jól tudtunk rátekinteni a működésünkre Lauval, persze ez nem jelenti azt, hogy nem volt marha nehéz....két dolog hangos...szeretek Veled dolgozni Lau- csodavicces volt látni Majában a kicsi Laut, és az is biztos, hogy ez a játszóterek éve (ennyit nem aludtam játszótereken még soha).
Na és akkor egy harmadik, egész más szemüvegen át néztem a természetet, és fedeztem fel újra, megannyi nekemszóló üzenetét. Minden megvan benne ami nekem kell....hála az új ismeretlen útnak...nah és mostmár végkép eltalálunk mindenhova úttalan utakon ez  bizonyos.






...voltunkkis szüleimnél...és Ősök napján...Eszter eközben dolgozott, köszönet a munkalehetőségért "Sánti".

Hát valami velünk lehetett, de nem varázsolódtunk el Bugacon...talán  a legnagyobb szám a dohányültetvény volt, és a kedves selyemszövőlány, no és persze a barátainkkal való beszélgetés...

De azt is lehet, hogy inkább a gondolat -hogy nagyapám ide költözött ki a birkáival...adta a hely misztikumát...mintsem a programok, nah jóh..az  aranyszőrűló (akhal teke) nekem is tetszett nagyon. 

Otthon csendesen, lassan puhatolóztunk egymástól (én  szüleimet, ők engem figyeltekkérdeztek) a hogyantovábbról..
...valahogy a fejükben jövőképként még mindig  a küzdelmes munka van...
 hosszú napok alatt jutottunk el odáig, hogy apu végre eljön velem a Káli medencébe.

díjnyertes növények KOVÁCS kertészet :)

noh és a Hírös város...
...egyenlőre amit belőlem látnak, hogy viccelek elköltözéssel, meg önfentartással...miközben szerintük legalább tanítanom kellene, vagy átvennem az  ország topkertészetét a maga nemében és léptékében...hát...


...már napok óta van bennem valami boldogságérzés...nem tudom, hogy honnan van..talán mert jó itthon és ezer terem van,  vagy mert lassan de araszolok a kis kerti munkáimmal, vagy magától a földeléstől" nem tudom, de jó nagyon...

napok óta ez  megy a fejemben...



...ha élek Veled élek...ha égek-égek égjek el érted...

Hát így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése