vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2015. július 29., szerda

kétség és bizakodás...

többnyire bizakodó vagyok, mitöbb biztos abban, hogy megvan a dolgom...és hogy nagyon közel is vagyok hozzá...
csak arra figyelmeztetem, magam olykor, és ma más is...  hogy ne ugyanígyugyanilyenbe kezdjek bele (akartam írni egy önéletrajzot...már egy hete épp írom, de nem sikerül...megnéztem a helyet, ahova be akartam adni, és rá kellett jönnöm, hogy amit találtam, nem nekem való) ...igen, erre figyelnem kell..bár a feladat mindig pont nekem való, csak a keretek alakulnaktorzulnakváltoznak...vagy csak egyszerűen jobban megismeremátlátom (magamat is)

...mindig a közeli szeretteim aggodalma bizonytalansága, vagy a helyzetből, az ibimegnemértéséből, vagy elvárásokból jönnek bennem a kételkedések, hogy vajon jól döntöttem-e...
,
persze tudom, hogy nincs jó vagy rossz döntés, mert akkor és ott csak az az egyetlen van...aminemjóvagyrossz hanem igazvalósegy...(..visszafelé nem érdemes menni)

...mégis vannak pillanatok amikor épp félek, vagy kétségbe esem....ami persze sokszor mások félelméből ered...ekkor valahogy mindig megjelenik egy barát, vagy épp felkutatja az új telefonszámom egy szülő, és megköszöni, hogy vagyok, és amit csináltam az mennyire jó...vagy véletlenül találkozom valakivel, aki teljes szívéből felajánlja, hogy csak szóljak, és bármiben segít...

...nos hát már csak kérnem kellene...(ez nagyon nehéz nekem)

...mit is kérjek? hitet? hogy amit gondolok az az enyém és így kell lennie? vagy munkát? hát épp most írtam le, hogy az, hogy midolgom a világban egyre tisztábban látszódik, és tisztán tudom, hogy megérkezik...pénzt? néha azt gondolom, hogy az csak ront a helyzetemen (bár a gyerekeim miatt olykor jól jön)..
....figyelmet, szeretetet és megértést? hm... arról meg azt gondolom, hogy csak adni lehet. kérni nem...(deh, ha adni megyazcsodás, mert minden visszaszáll-minta)

szóval jól vagyok...

talán, amire szükségünk van, az Eszternek egy nyárimunka...


hát, most így

Sárával... gyönyörű

lelkes önkéntsegítő barátaim

...és mérhetetlenül sok szar, amit most kihordunk

esti közös pihengetések a teraszon

apró jelek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése