vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2015. június 17., szerda

...néha én is nyűgös vagyok...

...ilyenkor morgokmitöbbanyázok is, vagy csak hallgatok, ez  úgy látom nagyon meglepi a környezetemet... nyilván feltűnőbb ha én, mintakinapmintnap...


sosem szoktam politizálni...távol áll tőlem, azt sem tudom ki a minisztervagymicsoda...nemérdekel, mitöbbdirekttávoltartom magam tőle...de nem kihagyható, ha bicskanyitógató dolgok történnek...épp  nemrég jártam Bildeinben a Határélményparkban...és elképedve néztemhallgattam,  hogy hogyan  is volt a vasfüggöny...szóba is került az a faszság,  hogy le fogják zárni  a határt...és most egész komolyan gondolják...4 m-es kerítést akarnak húzni a délvidékre...szakítva el mondjuk mellesleg magyarokat magyaroktól, illetve ki a fasz, vagy az atyaúristen az, aki dönt mások élete felett, akik mondjuk nem hobby-ból menekülnek,  hogy jön ahhoz? vagy a gyakori kérdésem...hogy kivagyTe?bazdmeg , hogy ilyenben döntsél...
...gondolatfoszlányok...imádok kerítést mászni, akár 4 m-est is, jah és ha a határon élnék, tuti  menekülteket segítenék át a határon, na nem pénzért...hanem csillogó reménnyel és félelemmel teli  szempárokért...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése