vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2015. május 3., vasárnap

...vannak emberek akiknek vannak álmaik, és vannak olyan emberek akik meg is valósítják az álmaikat...

...és ha már álmok...az enyém is egyre körvonalazódik...vanbennemegyérzés...
mehetnékem van - úton lenni, elköltözni...
Már december óta be van gyulladva a talpam...mindegy mitől...talán a sok belvíz miatti gumicsizmázástól a lovakkal...de a megfigyelésem, ha úton vagyokmegyek...nemfáj...

vissza az álmokhoz...már egy ideje figyelem a Lovas Betyár Közösséget. Csodás tiszteletreméltó, lenyűgözőmagávalragadó, inspiráló.

... csodás régi lovas hosszútúraálmom, melyet medencetörésem állított meg (2011-ben) újra napirenden, nem volt kérdés, hogy amit csinálnak, az engem több mint érdekel...voltam nálukvelük (vagyis kedves soproni barátaimnál -akik az aznapi szállásukat adták...és ereztem, hogy én ezt akarom...az elválás után napokig fájdalmas hiány, és tehetetlenség volt bennem az egyhelybenmaradás miatt...úgy éreztem, hogy nekem is mennem kell, el kell indulnom...habár most épp visszaálltam a sorba.




...be kellett látnom, hogy én csak álmodom, míg mások-Ők meg is valósítják az álmaikat, jó lenne felébredni a meseszép álmaimból, és megélni a valóságot.

...egyre jobban elválik, vagy csak el tudom különíteni, hogy mi az ami kelljónekem, és mit NEM.

...a közelmúltban volt egy két vihar a környezetemben, meglepően megfigyelhető volt, hogy szinte egy hétvégére összpontosult, barátaim összes vihara amiben én mint valami viharfelhőterelgető, úgy éreztem magam...eleve van bennem mostanság valami outsidermagányosság...ami néha fáj... néha pedig nélkülözhetetlen...na ezt értse meg valaki...

...csodás két ajándéknapot töltöttem a Káli-medencében...ez is olyan, hogy érzed, hogy valami húz...valami odahúz...





Nagyon jó volt régnemlátott barátaimmal találkozni, most hogy ott voltam éreztem, hogy mennyire hiányoznak





 Ivivel mindigjó..olykor csendben közösenpihegős...néha hangosankacagós...közösen helyrezgésétszellemétérzős...szabad.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése