vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2015. március 20., péntek

teljes erővel  tavasz....állítólag ma van a boldogság napja,  jah és napfogyatkozás is....



...sokminden történik, mígnem írok...de főleg boldogsággal tölt el a szabadban lét, főleg lovakkal...és kedves emberekkel...

a már pánikszerű félelem, hogy elönt minket a trágya is megoldódott iszonyú energikus csapattal ripsz-ropsz a mintegy háromköbméterszar kigurult a trágyakupacra....köszönöm :)

Bende is itt volt, csajok is kivették a részüket a Bendefelvigyázásból...mindenki maga szerint Eszter kedvesenprecízen...igaz stopperral mérte az időt, Sára szépcsendesen, Franci meg a "jól van Te is itt lehetsz" stílusával....






...széna is van...egy szakonyi 70 éves Jóska bácsitól vettem...öröm volt a nála lét szénanézőben, és a szállítás is megoldódott, mitöbb az öregúr elhozta, vagyis fordítva, őt elhozta Laci bácsi, akinek kb 100 csikózása volt, szóval ültem a nappalimban a két öreggel, és megállt az idő...meséltek  meséltek...nagyon jó érzés volt hallgatni őket...úgy beszéltünk, mint régi jó barátok,  remélem még sokáig...

...nem mostani felfeldezés...de most is megéltem...és hát ugyan be kell látnom, hogy nem túl sexi...de a kedvencem a gumicsizma...imádom azt a létet...

...igyekszem olyan dolgokat csinálni, amit szeretek, és boldogsággal tölt el...és egyre kevesebb olyat ami...


szép boldogságnapot, és Ivettől kérdezzetek, hogy hogyan kell napfogyatkozást nézni...pussz...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése