vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2015. március 28., szombat

könnyű azt csinálni, amit szeretsz...

múlt hétvégén elkezdtük az érezdmagadotthonazŐrségbenis programot, csodás napot töltöttem Horvátnádalján, Csákánydoroszlóban, és Őriszentpéteren. Ivett és Dózer társaságában, az egész napot belengte valami nyugalom, nemsietésslowlife...ilyenkor már az utazás is csodás...
...igazán semmi közünk programilag Horvátnádaljához...de kiderült, hogy mégis....a mesebeli erdőt kár lett volna kihagyni.





igazán, ami még közös volt a napban, az az ,hogy a férfiak észrevették a ragyogást rajtunk...igen  szépek voltunk, kisimultakésvonzóak...mindenki mármint Ivi és én is magamhoz mérten. Az inszeminátorÚr nádalján, akitől útbaigazítást kértünk, egyből azzal indított, hogy szép a dekoltázsom, a rábai remete is rögvest ajánlkozott közös Pinka kenutúrára, már csak a milyen kenuval menjünk a kérdés, és a kedves ifjú a Pajta bisztróban is hosszas figyelmet szánt nekünk...csodás.

Rájöttem, hogy húz engem valami oda, és hogy a Pinka túrát Burgtól a Rábáig meg kell csinálnom...és meg is érkezett hozzá az útitárs...




ezt a házat megvenném  a Pityerszeren, csak  a sok ...a turista ne lenne


a hét is jól  alakult...alkotómunkaszimbiózisban...falak...festék, milyen szín?...na jó kék is lehet...ferde?...lecsöppent...kb ennyi stresszel....sok  nevetéssel...néha magunkon is...még messze a késztől, de már látható mit szeretnénk...




Szóval szép az élet Babolcsi néni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése