vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2014. augusztus 29., péntek

indiánnyár...imádom...és néhány napja magamat is...békét kötöttünk...
ezennel tudatom veletek, hogy a H.Ő.S.A.M.A.Z.O.N.N.Ő nincs többé...

vagyok...csak  egyszerűen NŐ...
...reggel nyújtózkodvakócosanébredő...lovakhoz harmatósfűbenmezítlábkifutó...otthonátimádóotthontteremtő...melegtűzhelyt életbentartó...gondoskodó...gyermekeit oltalmazó...és példávalelöljárónő (legutóbb egy biztonságiőrrel...mitöbb kettővel csendben viaskodó...majd akkor leszállok, ha én szeretnék...tanítva ezzel a Sárának, hogy csak az legyen ami NEKED, vagyis magadnak JÓ) melegségetszépségetmindenbenhozóésfelfedező...megértő és csendbenhallgató...csodás felismeréseket tevő..és értő füleknek közre is adó...néha támasza gyengéknek...és mintát mutató...erőtadó...különöscsodásmódonmásoknehézségétmegérző...megvilágítófény
munkájábanörökkiváncsi...állandóanfelfedeznivágyó...adrenalinnaljátszó...alaposmindenrefigyelő...sokötlettelmegáldotttapasztaltnő...
olykorelfáradó fűbencsendbenkifekvő...vagycsakbálárólnaplementétnézőcsendbenkönnyező...
érzékeny.....sokszorlázadónéhaárralszembemenőnő...
magátölelésbenátadóférfijátéltetőérzékinő vagyok.


fáradtanmunkábamenő

Sárávalkarneválonszelfiző

irodábangondterheltenülő
napbansütkérezővezetésközbenszelfiző

gombaszedőrilexbemenekülő


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése