vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2014. augusztus 2., szombat

égi ajándék...eső...özönvíz...áradás...harmat...pára...csodaszépegyüttéleniatermészettel nekem nagyon megy...
amikor hömpölyög le a sáros eső a hegyről kis köveket görgetve, vagy habzik a beton az esőcseppektől, amikor az ablaktörlőd már nem bírja el, és te semmit nem látsz... amikor érzed ahogyan a forró testedet egyre lehűti az ömlő eső, vagy éppen hogy csak megpihennek a bőrödön a kis vízcseppgolyócskák...amikor már mindened vizes, vagy épp a Pinkában úszol, és hallod hogy épp sms-t kapsz...és hol is van a telód...vagy örömtáncos esőbenfutással  próbálkozol...és másról nem is beszélek...

A junior csodás égszakadása annyi szép nemvárt csodás pillanatot (lehetőséget) hozott..heringpary, segélyszállás...új útvonal..



olyan párás minden hetek óta, előző évben két junioron voltunk úton (dehiányzik), akkor és az előző években is tapasztaltam, hogy az augusztus párás...minden reggelre elázott a hálózsákom...idén valahogy ez  jóval korábban már így volt...állandó a nejlonnal takarózás,akkor persze meg alatta párásodsz szóval...

esti pára húzódik  a házunk előtti rétre

...riadtan nézem, hogy másoknak mennyire nem megy az esőben bármi...pedig olyan csodás...
...szokatlanul sok eső...családi tábor van...egyik nap bicajtúrán kapta el őket...mivel  egykétéves kis csöppök is voltak...kocsival eléjük mentem...Adél! az esőtől  nem kell félni!





                                                                                                                                                                           ...tegnap PeteÁgiékhoz ugrottam be két hete Gyöngyösfaluba költöztek egy csodaszép húszas években épült nagygazdakulák házába...jó volt találkozni ÁgivalLilivel, de engem leginkább a ház tartott zsongásban...őrület mennyire hat rám egy régi ház, aminek  lelketörténete van...hogy épp hol  bújtatták a gazdádt brr.  vagy mennyi  munka volt itt, ha ekkora a kamra és ennyi az istálló, bent makulátlan fehér falak, tisztaság minden szinten és szempontból...csodás látni a kezdetet...belém is nyilaltak az érzések amikoramilyen is voltam amikor ezt (mostani) a házat vettem...szeretnék majd még...újat mármint nekem egyébként régit, patinásat...kis finom apró részletekkel, sajnálom, hogy amik ebben  a házban voltak  finomságokaprórészletek, azt mi mind sterilizáltuk...nem az én kedvemért hozzáteszem...
szóvalcsodás...szép Ági! 




imádomarégiajtókatkulcsokat

finomaprórészletekgitárral ...fotózom...Ági kérdezi: eltegyem ?   :))))



...tegnap Sárával dolgoztunkbandáztunk..annyit nevet...és persze én is...voltunk Áginál, Juciéknál...kicsit Ligetben...no és autókereskedésbenkocsitveszünk... hát ez csodás volt...Sára szerint jó a régi..Ő már úgy megszokta...illetve mindegy milyen csak piros legyen...jah és roppant nem mindegy, hogy milyen  az ajtónyitója :)
...útközben szalmabálák..még mindig keveri...próbálom megtanítani., hogy az egyik az étel, a másik  az ágynemű....erre Ő...akkor az olyan mintha egy pirítóssal takaróznánk? és megennénk a paplant?...szeretem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése