vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2014. augusztus 15., péntek

...előző tábornak vannak hozadékai, vagyis inkább "maradványai"...a hételejénmindenap voltam a Gencsi otthonban, szerdán Elvittem Gyurit a gencsiotthonos gyerekeket támogató angyalcsoport atyját ki a sziklafalhoz nézze meg a tábort.. és a kölyköket...sokat beszéltünk segítésről...támogatásról...LilivelFelivel minden nap beszélek...kicsit...
.eső...mindig esik...ez a hét erről szólt...meg is látszik a Rábán...még rendőrök is jöttek, hogy nehogy kenuzni merjünk...milyen figyelmesek...mintha magamtól nem tudnám...asszem elég lecke volt a tavaszi  kenumentő vízalászorulós szitu...
nah szóval  segítés...azt kicsit..vagy félig nem lehet...illetve igazából egyáltalán  nem lehet...lehet beszélgetni...erőt adni...és mintát...meg kell kell  tanítanom  a csajokat beszélgetni  tisztán őszintén...

...végre úgy éreztem, hogy van mit tenni és dolgozom...csodáscsütörtök...eső ömlik...a kölykökre még ebredezés közben találtam az esőbeállóban, mint a heringek  a dobozban...minden nyirkos...mindenük elázott...szállítmányozás..előbb vizeshálózsákok, majd kölykök...egy csökkentértelmű medvebocs-Tibike Toronyból...vagyis Őriből enyhén gnom fejjel...11 éves, de kábé olyan magas mint Sára 5 évesen...kezdetben nem vala közös témánk...németbe...meg euró mennyi...meg ilyesmi...én csak álmosan pislogtam...de amikor megpillantotta a felhőket, amik olyan elérhetőnek tűnő magasságban voltak...teljesen  kivirágzott és hosszasan mesélni kezdett az eső keletkezéséről, meg a szélrrrrről...csudafigura...én csak  hallgattam, illetve próbáltam néhány fotót lőni a kocsiból a pamacsokról...következő kanyarral Vivit vittem a táborba,  akit meghívtam egy sütire, és ez lett a veszte...a terheléstől...nomeg a nemevéstől  teljesen  rosszul lett, gyenge volt , remegett, alig találtuk a pulzusát...szédült... csak jóval később derült ki este...ringatózva a függőágyban, hogy nem  zár rendesen  a billentyűje...jahhhhh...így ár mindent értek...azt mondja, hogy azért mert az  anyja szétdrogozta magát amikor szoptatta...fasza...

hiányzik az alkotás...illetve kell  valami  elvonulósszar...Sárával halomra vettük a gyöngyöket...nekemistetszőcucc...


...a csikó tegnap segberugott...asszem ezt kell értenem...ez a figyelj már rám...illetve kezdek  bátorodni...gyere játszunk...szóval több figyelem kell odahaza--> meglesz...egyenlőre néhány hulllllafáradtszelfiBodzával :)


téllegmilyenkunfejemvan



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése