vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2013. február 7., csütörtök

...halál...

...engem már rég kerülget a kaszás....

...talán a tegnap éjjelemet elsőként Jucival osztottam meg, nem akartam mondani, Ő kérdezte...ez a beszélgetés által egyszerűbben megérteti mi is van-mintha beszélek róla..nagyon izgulok...nem tudok enni...ma nem tudtam figyelni a délutáni igen fontos megbeszélésen...és talán még egy ölelés is nagyon elkelnejólesnehiányzik még nekem is...

bemásolom...vágatlanul, talán nem haragszik...
  • Judit Nagy

    szia, küldtem neked egy kis zenét
  • Ibolya Kovács

    szia
    köszi, elég szar napom van, így jól jön
  • Judit Nagy

    mért van szar napod
    ?
  • Ibolya Kovács

    11 kor kimentem a rulihoz a sárban feküdt nem tudtam felhúzni
    jácint kijött nagy nehezen kicsit sétált kólikás
    3 ig voltunk kint vele
    és hát...
    félek hogy meghal
  • Judit Nagy

    hááát, a kólika nagy gáz náluk....
  • Ibolya Kovács

    igen tudom
    képben vagyok
    meg dokivaL IS BESZÉLEK TELÓN
    szó szerint gáz
  • Judit Nagy

    lehet, hogy el kell engedned.....
  • Ibolya Kovács

    nem
    nem ezért van velem
    gondoltam rá
    de van még esélye
  • Judit Nagy

    lehet, hogy valamire így akar megtanítani...
  • Ibolya Kovács

    tudom h mit dolgozok fel vele
    a 2000 karambol és az abból jövő pánikbetegséggemmel összefügg
    én még nem vagyok kész rá
    és hát hiszekk a csodákban
    még éltetem
  • Judit Nagy

    de ő most nagyon szenved és lehet, hogy valahol azt szeretné, ha engednéd, hogy menjen
    ez egy kicsit olyan, mint az életed, ne görcsölj!
    ne ragaszkodjál görcsösen valamihez
  • Ibolya Kovács

    nem tehetem meg h nem segítek neki
  • Judit Nagy

    de már nagyon sokat segítettél neki és ezt ő is tudja
  • Ibolya Kovács

    egyik oldalról lehet h hozzám jött meghalni, de másik oldalról lehet h hozzám jött élni
    és amiíg ezt nem tudom biztosan
    addig nem tehetek mást mint támogatom lelkesítem ha kell eszek helyette vagy járok helyette
    még van bennem erő és hiszek a csodában
    én nem adom fel
    addig amíg látom h ő nem
    ha nem érteném a jeleit arra ott a doki és ő elég racionális ahhoz h segítsen ebben
    éjjel beszéltem vele de pesten van
    reggel ő hívott
    kevés emberek egyike akiben bízom
    ő nem egy ember akit talán megértesz aki ha kell elmondja h meg akar hallni
    figyelem és segítem...ez a tisztem
  • Judit Nagy

    de tudja érztetni, ha már elfogyott az ereje
  • Ibolya Kovács

    figyelek rá
    éjjel felállítottam a halálból
    nem tudom h megy e ez mégegyszer
...szóval nem vagyunk valami nagy formában...
..én  most ebbe teszem a lelkem...mindenki máshogy...van aki köt, van aki kopjafát farag...én lovat állítok talpra a térdig érő sárból éjjelente...de van jó hír is...sikerült kikönyörögnöm, nah jó nem könyörögtem, de őszintén elmeséltem mi a helyzet Rulival, és így a pasi ha aranyáron is, de eladta a szénát nekem...már csak el kell hozni...majd tartok rá toborzást...
nem tudom mi van bennem...gondolkodtam milyen megfelelés..kinek bizonyítás...hogy Rulit éltetem...de talán nem erről van szó...hanem hát a halál..nincs halálfélelmem félre ne értsétek...csak benne van  a mondat, a fejembe amit Juci írt...de én még azt olvasom ki ebből hogy azt kell megtanulnom, hogy  küzdeni kell, és nem azt hogy ne vállalkozzam lehetetlenekre...meghogyengedjekel..
..tegnap eszembe jutott az a mondat, amit Krisztián-Ruli előző gazdája mondott amikor elhoztam...hogy Ő nem bírja végignézni, hogy majd valaha meghal...de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy nekem adja mert ez nekem...

szóval megvagyunk...remélem legközelebb már nem agrárhírekkel jövök..

..és egyébként megfigyeletem magamon a magány vagynemtudommicsoda jeleit...magamról beszélek másoknakésittis..irtó nagy gázzz...
:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése