vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2013. február 16., szombat

...valahogy megnyugvás van bennem...nem akarok ebben a pillanatban semmit...nah jó igen...de most nem olyan nagy akarással..most valahogy tudok örülni annak ami van...
...a gyerekeim...hm..nincs nagy gáz...bár egyik nap Eszter arról beszélt, hogy magányos, és semmilyen az élete (ezt már rég mondom neki)...és azt mondta, hogy nem ártana, ha lenne velünk egy férfi...mert, és konkrétan ezt mondta,...olyan elesettek vagyunk...ez vajon mit jelent...nahéshabelegondolok...ki az aki ezt felvállalná...akármennyire is jófejek, szépek, kedvesek, ártatlanok, egyszerűen kezelhetők a csajok...
...ezek szerint velem van baj...én vagyok nehéz, gáz...nehezen kezelhető? nem jó szó...nem vagyok irányítható és mégis irányításra vágyom...Mikka mondta rólam...hogy nem vagyok átengedő...pedig szeretnék...tudom, hogy a bizalom az ügyem...nagyon kevés emberben bízom...köszönhetem ezt...
...amíg  viszont nem engedek közel, addig nem bízhatom...de ugye mivel átveszem a táncba hívást azzal, hogy én eldöntöm, hogy alkalmas e arra, hogy megbízzam benne...
..míg írom e sorokat közben hallgatom Joós Istvánt http://envagyok.info/podcast/2013-02-14_Ferfi-No-Szerelem_SzSz1.mp3
...épp erről beszél...beszélget ...párkapcsolat tánc...férfi választ, nő dönt..és ugyanarra zenére közösen táncolnak...
...velem ebben baj van...én választok...ettől  férfi megriad...elveszem a terétfeladatát..nem hagyok neki teret...Eszter is mondja, hogy félelmetesen erős és magabiztos, uraló, határozott vagyok...pedig nem akarok-hogy megengedhessem magamnak...elesett akarok lenni, mint ahogy szerinte vagyunk is...és nem akarok félni ebben az elesettségemben, mert az aki vezet a táncban...mindenen keresztül...ha kell embert öl értem...mi kell ehhez?...szerelem? szeretet?
...jól tudok embereket...férfiakat inspirálni...ezt kellene kapacitálnom...
...a félelem a azt hozza bennem...hogy sokkal visszafogottabb vagyok...és itt most vissza kell kapcsolnom az első  mondatomhoz... ettől valahogy megközelíthetőbb vagyok...ez érzékelhető a kapcsolataimban...valahogy ezt kellene megtartanom...


Talán ma először láttam élniakarás jeleit Rulin...bízom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése