vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2012. szeptember 11., kedd

Kedveseim...

..azt gondoltam, amikor legutóbb írtam, hogy annyi gondolatom van, hogy nincs is annyi  nap, hogy kiírjam...valahogy mégiscsak  most keveredtem ide...
..nagyon boldognak kellene lennem...jelentem 3 gyermekét egyedül  nevelő nő lettem...vagyok...gyerekeim anyja...farmom birtokosa...állataim gondos társa (vagy inkább ők  az  enyém)...barátaim barátja...fel fel  bukkanó embereim asszonya..és még ki tudja mi minden...
...de valahogy elmaradt a nagy örömködés..csendben vagyokcsinálom... még én sem tudom, hogy menni fog e...mindenesetre akarom...
a sok terv szándék megvan bennem amiről beszéltem...de rá kellett jönnöm, hogy nem lehet dolgokat siettetni..szóval nem lehet 2 nap alatt felforgatni megújítani mindent otthonomban életemben, rendszeremben...talán jó is...próbálok tágabb határidőket adni  magamnak...ez  nehéz...no és persze akármennyire is ellene vagyok néhány dolgot nem lehet pénz nélkül...a szarba...gyerekeim is nehezen  veszik a változásokat...

„Minden akkor érkezik Hozzád, amikor kell… Légy hát türelmes, és készülj fel rá.”-mondogatom  magamnak...
 
..és hát én is érzem, hogy ez az időszak az átállásé és a felkészülésé... egyenlőre csak vagyok...de talán lenni  jó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése